הלוויתו של נדב שהם נערכה היום (ראשון) בישוב מצפה הושעיה שבצפון. למעלה מאלף איש הגיעו ללוות את נדב בדרכו האחרונה. ביניהם היו גם הפצועים מנפאל, שהגיעו חבושים בידיהם וברגליהם. נדב נקבר בבית העלמין סמוך לבית בו נולד וגדל.

טובה שהם, אימו של נדב, אמרה מעל הקבר הטרי: "בימים האחרונים עת חיכינו לשובך מנפאל, נוכחתי לדעת שאינך רק שלי. מעגלים-מעגלים הגיעו החברים ואיתם הסיפורים. נדבי יקירי, לא כאן המקום לתאר עד כמה אתה בן אהוב ואוהב. גם בבית תמיד תמיד עמדת לצידי. דאגת לכולנו והיית קשוב לכל קול וקול. את עצמך שמת בסוף הרשימה".

אבשלום שהם, אחיו הצעיר של נדב: "אתה האדם הצנוע והטוב ביותר שהכרתי בחיי. שמת עצמך כעפר הארץ, והמושג "אני" מעולם לא נכנס למערכת השיקולים שלך. רצונותיך בכלל לא היו במשחק. היה לך מוסר לא מהעולם הזה, הצבת לי רף גבוה מאוד פעם אחר פעם.

שהם ז"ל

"המוסר הגבוה שלך ואהבת הזולת אלו דברים שהיו טבועים בדמך וחלק בלתי נפרד מהאופי שלך. והאופי הזה הוא הקו המנחה, השביל בו צעדת כל חייך. והאופי הזה לא משתנה, לא בבית בהושעיה, לא בתל אביב, לא בירושלים, לא בניו יורק וגם לא בנפאל. לא בגובה של 5000 מטר מעל פני הים וגם לא בקור של מינוס 20 מעלות, אתה ידעת מה אתה עושה, אולי לא היית לך ברירה כי זה היה בדמך, אבל ידעת".

דורון, חבר של נדב: "הרדאר של נדב תמיד סרק את השטח בחיפוש אחר אנשים שצריכים עזרה, והייתה לו מן אנטנה וירטואלית שקולטת אותות מצוקה. ברגע שהיה נקלט אות שכזה, נדב היה עוזב הכל וקופץ כדי לסייע. בין אם לחברים קרובים ובין אם לזרים גמורים. הוא היה האדם המוכשר ביותר שהכרתי ויחד עם זאת גם הצנוע ביותר ובכל פעם שרציתי להחמיא לו הוא מיד קטע אותי. נדב, זו ההזדמנות האחרונה להגיד לך מבלי שתקטע אותי, את מה שתמיד היה לי בראש.

"אני רוצה שתדע שהערצתי אותך. קיבלתי מימך הרבה, למדתי מימך המון והשפעת עלי רבות. הפכת אותי לאדם טוב יותר ואני אסיר תודה על זה שזכיתי להכיר אותך מקרוב, ואתה תמשיך לחיות אצלי ואצל עוד הרבה אחרים לנצח נצחים".

הרב חיים בורגנסקי, רב הישוב הושעיה: "מעטים האנשים ששמם מבטא את זהותם בצורה כל כך ברורה. נדב מאיר. מאור פנים, עדינות, חיוך ורצון טוב לכל אדם. נדיבות אין קץ לעזור לסייע בדברים קטנים ובדברים גדולים. והנדיבות הזאת עלתה לו בחייו. כי נדב היה יכול להינצל, לרדת מההר בקצב שלו ובזמן שלו אבל נדיבות הלב ומאור הפנים לא נתנו לו להפקיר חברים לגורלם וכך חלקם הגדול ניצל והוא נידב את חייו להצילם".