זוג קטינים שהחליטו לממש את אהבתם בחיבוקים, גיפופים ונשיקות בגן דוידוב בתל אביב, לא חלמו לרגע כי יפלו קורבן למעשה מרמה של תושב תל אביב בן 38 שהצליח באמתלות החוק לגרום להם לעזוב את המקום ואז התנפל על הקטינה וביצע בה מעשה מגונה בכוח תוך שהוא מאיים עליה.

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש היום (שני) כתב אישום כנגד מוחמד אבו דייה, המייחס לו עבירות של מעשה מגונה בכוח, איומים והתחזות לעובד ציבור.

על פי כתב האישום אותו הגישה עו"ד פתל, ישבו שני הקטינים ביום ה- 10.10.14 על ספסל בגינה הציבורית והחלו להתנשק. באותה שעה חלף במקום הנאשם שהבחין בהם, הציג עצמו בפניהם בכזב כעובד במשמר האזרחי ודרש מהם לחדול ממעשיהם בטענה כי אלו אסורים במקום ציבורי.

הקטינים שהיו מפוחדים עשו כדבריו, אך אז עקב הנאשם אחרי הקטינה ובשלב מסויים הורה לה לעצור והודיע לה כי יאפשר לה להמשיך ללכת רק אם תחבק אותו. המתלוננת הושיטה את ידיה קדימה, אולם הנאשם אחז בה בכוח והחל לחבק ולנשק את המתלוננת בפה ואמר לה כי הוא אוהב אותה כמו הבת שלו.

בכתב האישום נטען כי מיד לאחר מכן נישק הנאשם את המתלוננת בכוח פעם נוספת בעוד היא צועקת ומבקשת שיעזוב אותה לנפשה. הנאשם לא הפסיק ואמר למתלוננת שישחרר אותה רק אם תנשק אותו כמו שהיא נישקה את הקטין בגינה.

המתלוננת בכתה ובניגוד לרצונה נישקה את הנאשם על שפתיו, בעוד הנאשם לא מסתפק בכך ומנשק אותה מספר נוסף של פעמים בטרם נתן לה ללכת. לאחר מכן, בעוד המתלוננת מתרחקת מהנאשם הוא צעק לעברה כי הוא יעקוב אחריה ושעליה להיזהר ממנו.