השר לשעבר, משה כחלון, הודיע היום (ב') רשמית כי בכוונתו להקים מפלגה פוליטית חדשה לקראת הבחירות הבאות לכנסת. בכינוס מטעם לשכת ארגוני העצמאיים והעסקים בישראל (לה"ב), שעסק ביוקר המחייה, אמר כחלון: "חבריי ואני מתכוונים להקים מסגרת פולטית חדשה שאיתה נטפל בדברים שדיברנו עליהם, זה יקרה לפני הבחירות הבאות". לאחר הכינוס אמר כחלון למעריב השבוע: "הכוונה להקים מפלגה פוליטית שתתמודד בבחירות לכנסת".

כחלון התייחס היום בדבריו ליוקר המחיה ואמר: "זה לא מכת גורל ולא גזירה משמים". הוא מתח ביקורת על התנהלות הממשלה, הבנקים והבירוקרטיה שלה זוכים העסקים הקטנים בישראל.

לאחרונה פורסם כי שר הפנים, גדעון סער, אשר הודיע על הפסקה מהחיים הפוליטים, שוחח בטרם החליט על פרישתו עם משה כחלון על מהלכיו הפוליטיים, ולדבריו ניסה לשכנע אות כחלון להתמודד בתוך הליכוד.

כחלון. צילום: יח"צ

אולם מהודעתו של כחלון היום נראה כי הוא נחוש להקים מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות לכנסת. סקרים שנערכו בחודשים האחרונים ניבאו למפלגה בראשתו של כחלון בין 7-10 מנדטים.

כחלון כבר ציין בעבר על כוונתו להקים התארגנות פוליטית חדשה, אולם היו הבהיר באופן רשמי כי יקים מפלגה שתרוץ בבחירות הבאות לכנסת.