ארגון דאעש מנסה להמשיך ולזעזע את העולם עם סרטוני וידאו אשר מוכיחים את אכזריותו. סרטון נוסף כזה צולם ושודר היום (שלישי) במספר רשתות חברתיות וגם ברשת אלערביה, בו נראית נערה (אשר פרצופה לא נחשף), נסקלת באבנים עד מותה כיוון שנחשדה בניאוף.

המקרה הופך להיות אף יותר נוראי כיוון שמדובר במקרה בו אביה שיתף פעולה עם חברי הארגון, אשר הסבירו למצלמה כי זהו גורלה של בחורה אשר עוברת על חוקי האיסלאם ונשפטת על פי השריעה. הצעירה נקשרה בשק והובלה ע"י אביה לעבר בור, אליו הוכנסה.

למרות הבקשות שלה וההפצרות שלה, אביה החליט כי הוא לא סולח לה ואף הידק את הקשירה ויצא מהבור. שניות מעטות לאחר מכן ניתן לראות בסרטון כי האישה סופגת מטר של אבנים כשהיא מכופפת לחלוטין. לדברי הארגון, זוהי לא הפעם הראשונה בה הם ביצעו סקילה לנואפת, וכי זה קרה בעבר במחוז רקה. אגב, האב לא נראה מפוחד או כמישהו שהוכרח לעשות את המעשה.

"הגברת ביקשה מאביה סליחה, אבל הוא סירב בתוקף והכריז כי כעת זה יעבור לריבונו של העולם". האב אמר זאת עם שני עדים מלוחמי הארגון אשר נמצאים לידו. לאחר מטר האבנים הראשון, שלאחריו נראתה שוכבת בבור, הופסק הסרטון. איכותו היא ברמה ירודה, ולכן גם התמונות בהתאם.


לוחם דאעש ביחד עם אביה של הנערה לפני הסקילה. צילום מסך: מתוך הסרטון באלערביה