הנווטת תמר אריאל, תושבת הישוב משואות יצחק, שנהרגה באסון השלג בנפאל, הובאה היום (ג') אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין בישובה שבין קרית מלאכי לאשקלון בדרום.

את ארונה של סרן אריאל ז"ל נשאו שישה טייסי חיל האוויר בדרגת סרן. האב, חנן אריאל, ספד לה בפני מאות מלווים: "בסיום הקורס של תמר ניגש אליי המפקד שלה, ושאל אותי: 'תגיד, איך עושים ילדה כזאת? מה המתכון לילדים כאלה?". אחיה מתן ספד לה: "איך נפרדים מאחות גדולה? את לימדת אותנו מה זה לממש את החיים, כאשר לכל מקום שהלכת נתת את כולך".

תמר (25) הייתה בת שלישית מבין שישה ילדים לענת וחנן אריאל. היא נהרגה יחד עם שלושה ישראלים באסון מפולת השלגים ברכס האנאפורנה בנפאל. הנווטת גדלה במוסדות הציונות הדתית וסיימה אולפנה ביישוב אבן שמואל הסמוך לקרית גת. בתום השירות הלאומי שעשתה, היא זומנה למיונים לקורס טיס.

לאחר למעלה מארבע שנים, היא הגיעה לסיום קורס 165 בדצמבר 2012 והופיעה עם חצאית ארוכה בטקס הסיום. במהלך שירותה בחיל האוויר ניצלה אריאל מהתרסקות מטוס "צוקית" אך נפצעה בגבה. למרות פציעתה, המשיכה אריאל במסלול כנווטת למרות שרצתה להיות טייסת קרב. על תמר אריאל אמר שר הביטחון בשעתו: "הוכחת מהי אמונה ומהי כוחה".

ואילו סגן אלוף מתן, מפקד הטייסת שלה, אמר עליה: "תמר היתה לוחמת מיוחדת במינה. היא שילוב ייחודי של ערכים ושורשים עמוקים באדמה עם כישרון ומעוף נדירים". דודתה נטע סיפרה על טקס הסיום בדצמבר 2012: "הלב התפוצץ מגאווה", היא אמרה וספדה לאחייניתה, "חיית 25 שנים מלאות בחיים ומשמעות, אבל תמיד נשארת נטולת אגו". 

רב היישוב מאיר נהוראי אמר: "הפכת למנהיגת ציבור ולמושא הערצה בכל מקום. בחודשים האחרונים השתתפת במלחמת 'צוק איתן', בהגנה על הבית פשוטו כמשמעו".