לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגש היום (ד') כתב אישום כנגד יצחק גנון, מעסה ומטפל רפואי בן 58 מרמת השרון המייחס לו עבירות של אינוס ומעשים מגונים.

מכתב האישום אותו הגישה עו"ד רוני שוהם-עידן נטען כי הנאשם עבד כמעסה ומטפל בקופת חולים כללית ובין היתר קיבל מטופלים במרפאה של קופת חולים בכפר סבא. המתלוננת, כך עולה מכתב האישום, פנתה למרפאה בעקבות כאבי גב מהם סבלה והופנתה לקבלת טיפול אצל גנון.

בכתב האישום נטען כי במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר 2014 ביצע הנאשם במתלוננת ארבעה טיפולי עיסוי כשהוא מורה לה להסיר את בגדיה ולהיוותר בתחתוניה בלבד. המתלוננת, כך נטען בכתב האישום שהיתה שבעת רצון מהטיפול אותו קיבלה מהנאשם, קבעה להגיע לטיפול נוסף.


קפאה על מקומה. מסאז'. צילום: ingimage.com ASAP

ביום ה-14.10.14, הגיעה המתלוננת לקבלת טיפול עיסוי נוסף מהנאשם ובשלב כלשהו במהלך הטיפול, בעוד המתלוננת שכובה על גבה, "הוריד הנאשם את תחתוניה של המתלוננת, שלא בהסכמתה והסירם מגופה וזו קפאה על מקומה".

לאחר מכן, עולה מכתב האישום כי "עיסה הנאשם את רגליה של המתלוננת עד לקו המפשעה...". הנאשם, כך נטען, המשיך וביצע במתלוננת מעשים מגונים ומעשה אינוס. כשנשאל לפשר מעשיו, לא השיב והמשיך לבצע את העיסוי. בסיום האירוע "יצאה המתלוננת בסערת רגשות מחדר הטיפולים ושבה לביתה נסערת, רועדת ובוכיה".