כשהוא מאיים עליה כי יהרוג אותה ואת כל מי ששוהה בביתה, הצליח קטין בן 15 להוביל קטינה בת 15 וחצי לסמטה צדדית, להורות לה להשיל את בגדיה ולבצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים, לאחר שניסיונותיו לאנוס אותה כשלו. כך עולה מכתב האישום שהוגש אתמול (חמישי) לבית המשפט המחוזי מרכז לנוער, כנגד קטין מרחובות המייחס לו עבירות של מעשה סדום בקטינה, ניסיון אינוס של קטינה (ריבוי עבירות), ניסיון מעשה סדום בקטינה, מעשה מגונה בקטינה, איומים וגניבה. 

מכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שחף קלינמן-שמעוני, יצאה המתלוננת, קטינה בת 16 ביום ה-9.10.14 סמוך לשעה 05:15 בבוקר מביתה ועלתה על אופניה לרכיבה. הנאשם כך נטען, ניגש אל הקטינה כשהוא שתוי, חסם את דרכה והורה לה לרדת מהאופניים. לאחר מכן, אחז הנאשם בידה של הקטינה באומרו שהוא נזקק לתמיכתה כדי לצעוד לביתו, תוך שהוא מאיים עליה שאם לא תעשה כדברו הוא יהרוג אותה.

בכתב האישום נטען כי כאשר הגיעו הנאשם והקטינה סמוך לביתה היא הבהירה לו כי בכוונתה להיכנס הביתה, אולם אז איים עליה הנאשם כי אם תיכנס לביתה הוא יהרוג אותה ואת כל מי שנמצא בבית.

צילום אילוסטרציה: ingimage

"הנאשם והמתלוננת המשיכו בהליכתם ובהגיעם סמוך לקיוסק בעיר, הפשיל הנאשם את מכנסיו ותחתוניו והורה לקטינה להוריד את בגדיה. המתלוננת סירבה וניסתה לסגת. בתגובה, הוריד הנאשם את בגדיה חרף בכיה ובקשותיה שיחדל ממעשיו, ותוך כדי שהוא מורה לה להיות בשקט", נטען בכתב האישום.

"לאחר מכן, ניסה הנאשם מספר פעמים לאנוס את המתלוננת, ניסה לבצע בה מעשה סדום, ביצע בה מעשה מגונה ומעשה סדום, תוך שהוא מאיים עליה". לאחר שסיים את מעשיו, כך עולה מכתב האישום, זרק הנאשם את בגדי המתלוננת עליה, הורה לה לעמוד עם הפנים לקיר, להתלבש ולספור עד מאה. המתלוננת, שחששה מהנאשם עשתה כדבריו ובשלב הזה נטל הנאשם את מכשיר הטלפון שלה וברח מהמקום.