מקורות פלסטינים אמרו כי יעניקו לשר החוץ האמריקאי ג'ון קרי תקופה של חודשיים, כלומר עד סוף שנת 2014, כדי להציג את יוזמתו לחידוש התהליך המדיני, לפני שיפנו למועצת הביטחון.

המקורות אמרו לעיתון הלונדוני "א-שרק אל-אווסט", כי ההנהגה הפלסטינית מוכנה לשוב אל שולחן המשא ומתן, בתנאי שישראל תציג מפה. "נהיה מוכנים לשרטוט גבולות על פי קווי 67' בשלושת החודשים הראשונים של השיחות", אמר המקור הפלסטיני. "לאחר מכן, יוסיפו להתנהל שיחות בין הצדדים במשך חצי שנה, שבסיומן תופסק לחלוטין הבנייה בהתנחלויות".

שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מאלקי אמר כי השר קרי טרם גיבש תוכנית מוגדרת לחידוש המשא ומתן.
בתוך כך, חבר צוות המו"מ הפלסטיני לשיחות על הפסקת האש בקהיר, חאלד אל-באטש, אמר כי השיחות עם ישראל יחודשו ביום שני הקרוב, ה-27 באוקטובר.

ג'ון קרי נוחת בקהיר. צילום ארכיון: רויטרס

אל-באטש, בכיר הג'יהאד האסלאמי, הוסיף כי "המתווך המצרי הזמין את הצדדים להגיע לחידוש השיחות ביום שני הקרוב, והוזמנו על ידי ראש צוות המו"מ הפלסטיני להגיע לדיונים". בשיחה עם סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", הדגיש אל-באטש כי "על פי לוח הזמנים, יבוטלו כל הצעדים של ישראל בגדה המערבית, כולל המעצרים, יורחב אזור הדיג, כאשר סוגיית הנמל ושדה התעופה - שנהרס על ידי ישראל - תהיה חלק מהדיון על הבניה מחדש של רצועת עזה".