השר אהרונוביץ' ביקר לפני שעה קלה את הוריה וסבה של התינוקת חיה זיסל ז"ל אשר נרצחה בפיגוע הדריסה שלשום.

השר אמר לנוכחים במקום כי: "אין מילים בפי לנחם זוג הורים צעירים שאיבדו את ביתם הטהורה והקטנה. אני מבטיח לכם כי אפעל לנקיטת צעדי ענישה נגד משפחת הרוצח אם על ידי אטימת הבית והריסתו".

לאחר מכן סייר השר בשכונת נוף ציון הסמוכה לג'בל מוכבר, נפגש עם מספר תושבים ושוחח עימם. כמו כן הגיע לעמדת ה"צריח" המוצבת בנקודה, קיבל סקירה במקום ושוחח עם מפעילי הבלון.

עוד נמסר היום כי מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, החליט להגביל את הכניסה לתפילת יום שישי בהר הבית לגברים מעל גיל 40 ונשים בכל גיל. ההחלטה באה בעקבות מודיעין שהתקבל במשטרת מחוז ירושלים על כוונות של צעירים ערבים להפר את הסדר במהלך התפילה.


"להרוס את בית המחבל" השר אהרונוביץ' אצל משפחת זיסר. צילום: 

אמש הגיעו כמה עשרות צעירים לאזור בו התרחש שלשום הפיגוע במהלכו נהרגה הפעוטה בת השלושה חודשים חיה זיסל בראון. באזור נשמר השקט כמעט לאורכו של כל הערב ותנועת הרכבות כמעט ולא נפגעה, אולם המפגינים ניסו מספר פעמים להפריע את תנועתן והמשטרה הצליחה להשתלט עליהם. כוחות משטרה בליווי פרשים נמצאים במקום.

המפגינים מחו על אוזלת ידה של המשטרה מול ההתקפות על הרכבת הקלה שנמשכים כבר מספר חודשים. ״הביאו כאן פרשים ושוטרים על כמה ילדים, וכששרפו תחנת דלק 200 מטרים מכאן אף אחד לא הלך לבצע שם מעצרים כי הם פשוט פחדו.

אהרונוביץ' הוא מי שאחראי ולכן הוא צריך להתפטר״, אמר בנצי גופשטיין, מנכ"ל ארגון להב"ה, והוסיף, ״חבל שלא באו עוד יהודים להצטרף אלינו. זו פאשלה של אהרונוביץ', הערבים רואים אור ירוק מאוזלת היד והם מרשים לעצמם״.