צעיר בן 22 מטבריה נעצר היום (ש') לפנות בוקר על ידי שוטרי תחנת טבריה בפיקודו של מפקד התחנה סנ"צ רן לוי, כחשוד בדקירתו של צעיר אחר בן 19 במהלך הלילה.

סמוך לחצות נדקר בטבריה תושב המקום בן 19 בפלג גופו התחתון ופונה באורח קל-בינוני לבית החולים. חוקרי תחנת טבריה בפתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע כשהרקע הראשוני שעלה היה בריונות.

במהלך הלילה ולקראת שעות הבוקר המוקדמות, במסגרת פעילות של שוטרי הסיור מתחנת טבריה - כשלאחת הניידות מצטרף גם מפקד התחנה סנ"צ לוי, נעצר כאמור החשוד במעשה

מתחקור ראשוני עולה החשד שהשניים ישבו בביתו של החשוד, שתו על פי החשד אלכוהול, וויכוח שנתגלע ביניהם הוביל לדקירה. עוד עלה כי במהלך האירוע נפצעה גם אימו של הדוקר אשר בזמן הויכוח ניסתה להפריד בין השנים. היא נחבלה באורח קל.

במוצאי שבת הובאו החשודים לבית משפט השלום בעיר שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם של השניים המעורבים בקטטה וכן בתקיפת שוטרים.

באירוע אחר בשטח חקלאי סמוך לכפר ג'ת שבמשולש ככל הנראה על רקע סכסוך משפחתי נורה צעיר בן 30 בפלג גופו תחתון ונפצע באורח קל מאד.

הצעיר פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה וחוקרי תחנת עירון פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע.
להערכת המשטרה הרקע לאירוע הינו סכסוך בתוך המשפחה כאשר גם זהותו של החשוד בירי ידועה לחוקרים והם עושים מאמצים קדחתניים לאתרו.

החקירה נמשכת.