החידה שהובילה להתפטרותו של ניצב יוסי פריינטי, מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ואחד המועמדים המובילים לתפקיד המפכ״ל הבא, נפתרה: עוזרת הבית שלו לשעבר טענה שהטריד אותה מינית והובילה להתפטרותו, חזרה בה ואמרה: ״עשיתי זאת מתוך נקמה״.

אושרה אסף, יו״ר עמותת זכויות השוטרים למעריב השבוע: בכוונתי להגיש תלונה במשטרה ולפנות לפרקליט המדינה. ״הגיע הזמן ששי ניצן יתחיל להתעורר מול תופעה נשים סחטניות, נשים שמגישות תלונת שווא ולא עושים עם העניין הזה שום דבר״, אומרת אסף בשיחה עם "מעריב השבוע" בעקבות ההתפתחויות האחרונות בעניינו של פריינטי.

״אתה מבין מה המשפחה שלו עברה?. נאמרו דברים מאוד קשים. מי מפצה אותו על זה?״, היא אומרת, ומודה כי היא מנסה להשיג את שמה של העוזרת על מנת להגיש נגדה את התלונה, ואומרת כי תפנה בכל מקרה לפרקליט המדינה על מנת שיחקור את הפרשה.

״אני כבר שנים טוענת טענה שבעצם יש הרבה נשים שמגישות תלונות שווא נגד קצונה בכירה במשטרה, שאני נתקלת בהם״, אומרת אסף, שגם סייעה בייצוגם של שרון גל ועמנואל רוזן, ״אני לא מאמינה במונח הזה הטרדה מינית, להבדיל מעבירה שהיא מינית כמובן״, היא אומרת עוד ומסבירה, ״במקרים רבים אנחנו רואים גברים שיוצאים ללא אשמה אחרי שהם עוברים עינוי דין. או נשים שמתעוררות פתאום אחרי עשרות שנים כשמישהו הולך להתמנות לתפקיד חשוב. קח את המקרה של ניסו שחם, מה קרה שנשים לא רוצות להעיד?״.


נקי מאשמה. ניצב פריינטי. צילום: פלאש 90