בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגש היום (ב') כתב אישום כנגד תושבת טייבה והמאהב שלה, בגין מעורבותם ברצח בעלה של הנאשמת לפני כחודשיים. מכתב האישום, אותו הגישה עו"ד שרה טל, עולה כי הנאשמת נור יחיא בת 34, והנאשם עומר עזאם בן 25, ניהלו מערכת יחסים רומנטית בזמן שהנאשמת והמנוח סייף חאג' יחיא, היו נשואים עם שלושה ילדים.

עוד עולה, כי במהלך חודש אוגוסט האחרון ועל רקע מערכת הרומן שניהלו השניים, הם קשרו קשר עם אדם שזהותו לא ידועה למאשימה וזאת כדי לגרום למות בעלה של הנאשמת. הנאשמת והנאשם החליפו ביניהם שיחות והתכתבויות בהן שיתפה הנאשמת את המאהב שלה בתחושותיה לגבי בעלה.

ביום ה-29 באוגוסט ביקש הנאשם מהנאשמת שתודיע לו ברגע שבעלה יעזוב את הבית ובהתאם לתוכניות, סמוך לשעה 18:15 בערב עדכנה הנאשמת את הנאשם. "הנה הוא יצא עכשיו". בשלב זה ובעקבות העדכון שקיבל מהנאשמת ב-SMS, החלו הנאשם ואדם נוסף לעקוב אחר רכבו של סייף, כאשר הם חמושים ונוהגים רעולי פנים ברכב גנוב.

צילום אילוסטרציה: אביר סולטן, פלאש 90

בהמשך, כך נטען בכתב האישום, בהגיעם בסמוך לתחנת משטרת קדמה (טייבה), עקפו הנאשם והאדם שהיה איתו את רכבו של סייף וירו לעברו לפחות שמונה יריות בכוונה להמיתו. סייף נפצע, איבד שליטה על רכבו וסטה לכיוון הנסיעה הנגדי עד שרכבו התהפך. מיד לאחר מכן נמלטו הנאשם ושותפו מהמקום תוך שהם מותירים את סייף מתבוסס בדמו, עד שפונה לבית החולים, שם נקבע מותו.

הנאשם ושותפו נמלטו לשטח בסמוך לקלנסוואה, שם הציתו את הרכב הגנוב והמתינו לבן דודו של הנאשם שהגיע לאסוף אותם. לבן הדוד, יוסף עזאם בן ה-20, הנאשם השלישי בפרשה מייחסת המאשימה עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, סיוע לאחר מעשה ועבירות נוספות.