שוטרי יחידת להב 433 עצרו הלילה (בין שני לשלישי) את העבריין מיכאל מור בנתב"ג עם שובו ארצה. מור דרוש לחקירה בעקבות מספר פרשיות הנחקרות ביחידה הארצית לחקירות בינלאומיות. בית המשפט המחוזי בראשון לציון האריך את מעצרו ביממה.

מור שהה מחוץ לגבולות ישראל כבר משנת 2011. בחודשים האחרונים נשמעו קולות במשטרה על כך שהעבריין מתחנן לחזור לישראל ואף בדק באמצעות גורמים שונים האם המשטרה תחכה לו בכניסה לארץ. בשעות אחר הצהריים יובא מור לבית משפט השלום בראשון לציון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

פרקליטיו של מור, עורכי הדין דורון נוי ויהלי שפרלינג, אמרו הבוקר: "מרשנו שב הבוקר לארץ אחרי תקופה ממושכת בחו"ל. לא הוצאה שום בקשת הסגרה לגביו והוא הגיע לארץ על דעת עצמו ומיד נעצר. אנו בטוחים כי הוא ישוחרר ממעצר תוך זמן קצר".

נעצר בנתב"ג. צילום: יוסי אלוני

בחודש יולי האחרון נרצח אחיו של מור, בדרי, בנהריה, לאחר שנורה מספר פעמים בפלג גופו העליון בשעת ערב. שנה לפני כן, נפצע בדרי מור באורח קשה לאחר שנדקר בתאו בעת שריצה עונש מאסר.

מתחקיר שבוצע אז עלה כי הדוקר מוכר כמקורב למשפחת קראג'ה. הדקירה בוצעה לאחר מהומה גדולה בכלא שאטה שפרצה בין שתי הכנופיות. המניע היה ככל הנראה חבירה של מור לארגון פשע אחר המתחרה עם הארגון של קראג'ה.