הקטין שהביא את המשלוח מהסופר ניצל את העובדה שבבית הלקוח שהתה רק קטינה בת 12 ובעת שהנהג חזר לרכבו ביצע בקטינה מעשים מגונים בניגוד לרצונה.

בכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים נגד נער בן 15 מירושלים העובד כשליח של רשת סופרמרקטים, מייחס התובע, עו"ד בני ליבסקינד, לנאשם עבירות חמורות בגופה של הילדה שניסתה לשכנעו שיחדל ממעשיו.

על פי כתב האישום, בצהרי יום רביעי לפני שבוע, בעת שהקטינה שהתה לבדה בביתה, הגיע הנאשם ביחד עם נהג לפרוק משלוח קניות שהזמינו הוריה. הנאשם, כך נטען המתין לאישור מאימה של הקטינה לפתוח את הדלת ולהכניס את המשלוח בעוד הנהג כבר חזר לרכבו. בעת פריקת המוצרים במטבח הוא הורה לה להסתובב, וביצע בה מעשים מגונים.

בכל אותו זמן ניסתה הקטינה לשכנע את הנאשם לחדול ממעשיו, אולם הנאשם התעלם מתחינותיה והמשיך להתעלל בקטינה, תוך שהוא אומר לה: "הכל טוב, זה בסדר, לא צריך לספר'".


צילום אילוסטרציה: ingimage/asap

גם כשנהג הרכב החל לצפור וצעק לנאשם שהוא מעכב אותו השיב לו הנאשם כי הוא מצטרף אליו אולם לפני שעזב את הבית נישק אותה למרות התנגדותה.

עוד נטען בכתב האישום כי "הנאשם הניח את ידו על כתף המתלוננת והלך איתה לעבר דלת הבית, שם שחרר את אחיזתו בה ואמר לה 'ביי חיים שלי', כשהוא עושה תנועת נשיקה כלפיה. במעשיו אלה עשה הנאשם מעשים לשם גירוי או סיפוק מיני במתלוננת שהיא קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים שלא בהסכמתה החופשית".

בבית המשפט ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.