בעקבות ניסיון ההתנקשות בחייו של פעיל הר הבית יהודה גליק ועל רקע ההחמרה במצב הביטחון בירושלים מנהלים אלמונים קמפיין בעד פיטוריו של השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, מתפקידו.

בהודעת סמס שנשלחה הבוקר (ה') בתפוצה רחבה על ידי גורמים שלא הזדהו נאמר: "ירושלים בוערת. שלחו עכשיו סמס לשר ליברמן ודרשו ממנו לפטר את השר אהרונוביץ". להודעה צורף מספר הטלפון הסלולרי של שר החוץ.

בתוך כך האשים היום סגן השר אופיר אקוניס (ליכוד) את השר לביטחון פנים בגילוי רפיסות בטיפול בטרור בירושלים. ״ברור שאבו מאזן הוא המסית והמתסיס הראשי של האלימות והטרור בירושלים. אולם, השר לבטחון פנים נושא באחריות לטיפול - ובכך כשל עד כה. נדרשת מדיניות תקיפה מאוד נגד הטרור ועל השר אהרונוביץ׳ להוביל אותה״, אמר אקוניס.

ואילו השר אהרונוביץ התייחס בעמוד הפייסבוק לחיסול המחבל שניסה להתנקש בחייו של פעיל הר הבית יהודה גליק: "סגירת מעגל מדויקת ומהירה של לוחמי הימ"מ בשילוב משטרת ישראל, משמר הגבול והשב"כ הביאה לחיסולו של היורה ביהודה גליק אמש. לא נאפשר לטרור להרים ראש בירושלים. יידע כל טרוריסט שזרוע משטרת ישראל ומערכת הביטחון תגיע לכל בן בליעל. נחזיק כולנו אצבעות לשלומו של יהודה גליק".

בתוך כך הודיעה יושבת ראש ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ מירי רגב, כי תכנס ביום ראשון את עודה לדיון בדחוף במצב הבטחון בירושלים בהשתתפות מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו, קציני משטרה בכירים וראש עירית ירושלים ניר ברקת."אני מצפה שהמפכ"ל ידווח לועדה כיצד מתכוונת המשטרה להחזיר את השקט לירושלים", אמרה ח"כ רגב שכזכור השתתפה אתמול בכנס במרכז מ ורשת בגין שבסיומו נורה גליק.

רגב ברכה על החלטת השר והמפכ"ל לסגור את הר הבית ליהודים ולמוסלמים כאחד. לדבריה "המוסלמים הקיצוניים צריכים להבין שלא יקבלו פרס על האלימות ולטרור".