שוב מהומות בהר הבית: המשטרה סגרה הבוקר (ד') את ההר למבקרים ולמתפללים מוסלמים לאחר שכמה עשרות רעולי פנים החלו ליידות אבנים ולירות זיקוקים לעבר הכוחות במקום. השוטרים הצליחו להדוף את המתפרעים אל תוך מסגד אל אקצא.

ממודיעין שנאסף במשטרה עלה כי אותם צעירים התבצרו במהלך הלילה במסגדץ הם הכינו בקבוקי תבערה במטרה להתעמת עם השוטרים ולפגוע בשגרת הביקורים במתחם. בין היתר, גם  הציבו ארונות נעליים, מוטות ברזל, עץ וחבלים כדי למנוע את סגירת הדלתות. בתוך המסגד אף הוקמו ביצורים כמקום מסתור לאותם מתפרעים.

עם פתיחת דלתות שער המוגרבים, החלו עשרות הצעירים לתקוף את כוחות המשטרה, כשהם גם מפעילים עמדה לשיגור זיקוקין לכיוון כניסת השוטרים, כשהם נמלטים לתוך המסגד. תחת מטר האבנים והזיקוקים, הצליח הכח במקום, בפיקודו של מפקד המחוז ניצב משה (צ'יקו) אדרי, להסיר את המחסומים בכניסה למסגד ולסגור את דלתותיו, כשהמתפרעים בפנים. במהלך הפעילות, נפגעו מספר שוטרים.

לאחר מכן נפתח מחדש ההר, ביקורי היהודים והתיירים החלו והם מתקיימים כרגיל. במשטרה הבהירו הבוקר כי הם ימשיכו "לפעול ולגלות אפס סבלנות כלפי כל נסיון להפר את הסדר ולפגוע בסטאטוס קוו הקבוע".

 
העמדה לשיגור זיקוקין שהוצבה על ידי הפורעים. צילום: משטרת ישראל