רב סמל סאמר עסלי, לוחם האש מתחנת חדרה שנהר אתמול (ה') בדליפת האמוניה בעמק חפר, הובא למנוחות בכפר קרע כשהוא מלווה בחבריו לוחמי האש ובני משפחתו.

רב סמל עסלי, בן 34 נשוי ואב לשניים, שירת בעשר השנים האחרונות בתחנת הכיבוי בחדרה, והיה ידוע כלוחם אמיץ ובעל תושיה ואהוב מאוד על משפחתו וחבריו. בני משפחתו מתקשים לעכל את הבשורה המרה, ומשפחת לוחמי הודיעה כי היא מחבקת את משפחת עסלי.

בן דודו אמר הבוקר כי עסלי מצא את האושר שלו בהצלת אנשים: "הוא בחר בזה כי הוא רצה לעזור לאנשים. הוא תמיד היה אומר לנו שבגלל זה קוראים להם שירותי כבאות והצלה, ולא סתם כיבוי, כי הם כבר מזמן לא רק מכבים שריפות. הוא העריך את העבודה שלו והכי הרבה העריך אנשים וחיי אדם, בכל מקרה חירום שהיו מקפיצים אותו, גם אם זה לילה או בזמן הכי לא נוח, הוא היה קופץ ורץ.

"סאמר התייחס לעבודה שלו ולכל אירוע במסירות נפש כמו שהתייחס למשפחה שלו ולקרובים שלו. כל כך הרבה פעמים הוא הציל אנשים. כל כך אהבתי לשמוע את הסיפורים שלו ואת האדרנלין שזרם לו בדם ואת ההרגשה הטובה שהיתה לו בכל פעם שהציל נפש, גם אם זה אירוע של חתול שעלה על עץ ונשאר תקוע. היה לו לב של זהב ואנחנו איבדנו איש משפחה מסור ואדם יקר".


"סאמר התייחס לעבודה שלו במסירות נפש" לוחם האש  בדרכו האחרונה