משה יונתן אהרוני, אחד מהחיילים אשר נפגעו באירוע הדריסה ביום רביעי בערב סמוך לכפר אל-ערוב, ממשיך להיות מאושפז בבית החולים, אך הוריו החליטו לכנס מסיבת עיתונאים בה הודיעו: "לא מאמינים לכך שמדובר בתאונה אלא בפיגוע".

"ראיתי את העיניים שלו, של הרשע הזה, של הרוצח. שמעתי את הנהמה של המנוע שהוא האיץ כדי להיכנס בנו", סיפר החייל לאביו לפני שאיבד את ההכרה. האב עצמו היה נרגש ואמר: "בננו נשלח על ידי צה"ל לשרת את המדינה ובמהלך המשימה נדרס באופן מכוון וזדון, ברור ומובהק על ידי בן עוולה. לצערנו הוא שותף למספר אחיו שכבר עשו זאת במקומות שונים בישראל.

"לא ידעתי עם מה לפתוח את דבריי אז אגיד ישר את הדבר שהכי כואב. הדם של בנינו זועק. אנחנו נמצאים פה שעות רבות בחוסר ודאות הבן שלנו מחוסר הכרה ואותו בן עוולה מסתתר תחת שקר גס ובוטה שכנראה הכינו אותו לכך מספר חכמים. לומר את הטענה השקרית של התאונה. אני רק מזכיר לכם את התאונות הרבות שהיו לנו בטרקטור, ברכבת וכולם טוענים באותה טענה שיקרית.

"מספיק לפתוח יוטיוב כדי לראות את הקליפים שלהם שקוראים להרוג את היהודים. שכחנו את צוק איתן ומה שהיה שם. זאת אותה מתכונת. אנחנו נדהמים לראות את הרוח הגבית שקיבל המחבל מאותו מקור בכיר באמתלה שאולי היתה כאן תאונה. אני מזמין את אותו בכיר לחדר של בני, תסתכל עלי ותגיד לי את הדברים האלה בפנים.

"אותם גורמי שטח מדרגת המ"מ ומעלה כולם אומרים שזה היה אירוע טרור מכוון וברור. כל אחד שראה את הסרטון, כל אחד רואה שמדובר כאן ברצח לשמו. מי שמסתתר מאחורי תאונה, נותן רוח גבית למפגע. אנחנו בחזית היום, הבכיר צריך לחשוב שהוא וילדיו יהיו מחר בחזית".