חשד לאונס של נערה בת 15 בירושלים. נער בן 15 מהבירה נעצר לפנות בוקר (א') כחשוד באונס של נערה בת 15 שאותרה על ידי בלשי ימ"ר ירושלים כשהיא על גג מרכז מסחרי "סנטר 1" לא בגדיה התחתונים. בעת מעצרו היה החשוד גם הוא ללא בגדיו התחתונים.

במהלך הלילה שבין מוצאי שבת לראשון, בפעילות סמויה של בלשי ימ"ר ירושלים נגד עברייני רכוש, הבחינו הבלשים בצעיר העומד על גג הבניין המסחרי כשהוא כאמור ללא בגדיו התחתונים. הקטין נראה גורר דבר מה והתנהגותו עוררה את סקרנותם של הבלשים שמיהרו לטפס לגג הבניין שם נחרדו לגלות קטינה השוכבת על הרצפה, מחוסרת הכרה, כשהיא עירומה בפלג גופה התחתון.

הבלשים הזעיקו את שוטרי לב הבירה שהיו בסמוך למקום ואלה ביצעו את מעצרו של הקטין. צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הקטינה לבית החולים הדסה עין כרם להמשך טיפול ובדיקות.


הנערה היתה מחוסרת הכרה ועירומה. צילום: ingimage/asap

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד, קטין יהודי כבן 15, פגש, ככל הנראה, את הצעירה במרכז העיר. לדבריו, הצטרפה אליו ולחבריו אל גג הבניין שם שתו אלכוהול וקיימו יחסי מין בהסכמה.

במשטרה נוטים שלא להאמין לגרסתו של הקטין והחשד הוא כי מדובר באונס שבוצע בנערה. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד עד ליום שלישי. החקירה נמשכת