במרכז הרפואי לגליל בנהריה, נפטר הבוקר (שני) חייל צה"ל שרון חן מאלונים, שנמצא ביום רביעי האחרון בחדרו שבסיס בצפון, מחוסר הכרה והובהל במצב קשה מאוד לחדר הלם במרכז הרפואי לגליל.

בני משפחתו החליטו לתרום את אבריו של חן ולהציל חיים. חן (19.5), סיים בהצטיינות את לימודיו במגמת ביוטכנולוגיה בתיכון ויצ"ו נהלל. הוא היה ספורטאי מצטיין והיה סגן אלוף הארץ באופני הרים בגיל 16, אלוף הארץ ברכיבת נגש (נגד השעון) וחלק מסגל נבחרת ישראל לאליפויות בפולין ואיטליה.
חן התגייס לפני שנה לצה"ל וימים ספורים לפני האירוע השתתף בריצת ניווט במסגרת אליפות צה"ל.

בימים האחרונים הוא טופל במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מונשם ומורדם. אביו יוסי: "זכינו למחווה יוצאת דופן מצד הנהלת בית החולים והצוות המטפל. למרות היותנו בטיפול נמרץ הם איפשרו לחבריו ליחידה וליישוב וכן לבני המשפחה להגיע ולהיות לצידו על מנת להיפרד.

"אני יודע שהוא נותר איתנו ארבעה ימים כדי לתת לנו הזדמנות לעכל ולהיפרד. הוא היה ספורטאי מצטיין, אך התעקש להתגייס ליחידה המובחרת ביותר והיה במסלול באגוז. ילד של העמק עם נתינה ואהבה שאין לה סוף".

בני משפחתו התכנסו אמש והחליטו על תרומת אבריו. האם איריס: "נושא השתלות האיברים עלה בשיחות בבית ואני יודעת ששרון היה רוצה שאבריו יתרמו ויצילו חיים. במותו הוא נתן חיים לאחרים ואנחנו שלמים עם ההחלטה שקיבלנו. עברנו ימים קשים, אך היינו עטופים בחום ואהבה של הצוות שתמך ועשה הכל למען שרון ולמעננו". 

שרון הותיר אחריו הורים: יוסי ואיריס ושלושה אחים: רותם, רועי ורומי. הלוויתו תתקיים היום בבית העלמין ביישובו.