ח"כ דנון הכריז היום (ב')  על מועמדותו בבחירות המוקדמות לראשות תנועת הליכוד. זאת לאחר שחילוקי הדעות בין השניים החמירו לאחר פיטוריו של דנון מתפקיד סגן שר הביטחון, בעקבות ביקורת שהשמיע במהלך מבצע "צוק איתן" והמאבק עם רוה"מ על מועמד הבחירות המקדימות.

זאת לאחר שאתמול הושגה פשרה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ דני דנון בנוגע למועד הפריימריז לראשות התנועה.

לאחר ביקור שערך חבר הכנסת עם תומכיו במסלול הרכבת הקלה בירושלים, כינס דני דנון מסיבת עיתונאים בה הצהיר על כוונתו להתמודד על ראשות תנועת הליכוד: "אני פה להחזיר את הדרך. יו"ר הליכוד אתה מזמן לא בדרך הליכוד ואני פה להשיב את הדרך ואת תנועת הליכוד למסלול".

דנון האשים את ראש הממשלה כי: "הקפיא בניה מה שממשלות שמאל לא עשו, שחרר עשרות מחבלים עם דם על הידיים, הסכים להפסקת אש שהמנהרות בערו מתחת לפני האדמה. עצר את צה"ל מלהשמיד את החמאס. מתעלם מיוקר המחייה, הפנה עורף לבני ברית פוליטיים- החרדים, והתחבר עם השמאל".


"איבד את הדרך" נתניהו ודנון. צילום: פלאש 90

דנון הוסיף ואמר כי: "אנחנו הליכודניקים שלחנו אותו לדרך הליכוד ומאתנו הוא התנתק. אני פה לומר: חייבים לחזור לדרך הליכוד. זו הסיבה שהחלטתי להתמודד. אני משחר נעורי בליכוד, אני נאמן לדרך וציפיתי שמנהיג התנועה יהיה נאמן גם הוא- ולא כך הדברים".

דנון סיים את נאומו בדברים: "ראש הממשלה משמיע קולות ימניים בימים האחרונים. חבריי זה זיוף. זה חיפוש אחר קולות ולא אחרי דרך".

בשבוע שעבר ביקרו בכירים בליכודאת המאבק של דנון לדחות את מועד הבחירות המקדימות: "דנון מנהל ויכוח קטנוני, ילדותי ומיותר שפוגע במפלגה. מדובר בהתנהלות בלתי ראויה ובניסיון לחבל בהליכים הדמוקרטיים הבסיסיים ביותר בליכוד. רוב הפלגות כבר סיימו את התהלכים הפנימיים שלהן ואין שום סיבה שהליכוד יישאר מאחור וייגרר לתהליך פנימי ארוך ומיותר".