בית משפט המחוזי בתל אביב גזר שני מאסרי עולם במצטבר על אלי פחימה, שרצח את בת זוגו ביאטריס רודוס ואת בתה דניס, ביתר את גופותיהן והשליך אותן.

פחימה הורשע בחודש יולי האחרון גם בשיבוש מהלכי משפט, גניבה, זיוף בכוונה לקבל דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף בנסיבות מחמירות וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

אחרי הרצח, פחימה ניסה לטשטש את עקבותיו. הוא ניקה את דירתה של בת הזוג וכן את מכוניתה, וצבע את קירות הבית. הו אף גנב את ארנקה, זייף שיק ומשך עשרת אלפים שקל מחשבונה.

בהחלטתם היום קבעו שלושת השופטים כי טענת סניגורו של פחימה, כי קיימת אי בהירות לגבי נסיבות המוות המדוייקות, אינה סיבה להקל בעונשו.

"ההיפך הוא הנכון", כתה השופטת שרה דותן, "הנאשם הוא שפעל להעלמת ראיות וטשטושן באופן שמנע את האפשרות לקבוע מה הייתה סיבת מותן של שתי הנשים. כלום יעלה על הדעת שבשל 'ההצלחה החלקית' של הפעולות בהן נקט הנאשם להשמדת הראיות והעלמתן, יזכה להקלה בדינו?".

מהפרקליטות נמסר: "ביהמ"ש קיבל היום את עמדתנו וגזר על הנאשם שני מאסרי עולם במצטבר. מדובר ברצח מחריד שהנאשם ביצע תוך שהוא מנצל את היותן של המנוחות עריריות. העונש שגזר ביהמ"ש על הנאשם ראוי והולם את מעשיו, שכן הנאשם פעל באלימות ובאכזריות בלתי נתפסת במהלך מעשי הרצח ולאחריהם".