יו"ר ועד ההורים העירוני באשקלון, אביבית סימני, הגישה השבוע תלונה במשטרה נגד עיריית אשקלון והעומד בראשה איתמר שמעוני, וזאת, לטענתה, בעקבות התנהלות אישית כנגדה מצד ראש העיריה ואנשיו, והתערבות בהפסקת עבודתה ומניעת ייצוג הולם לילדי הגנים בעיר. סימני אמרה כי היא חוששת לשלומה ולשלום ילדיה בעקבות התנהלות ראש העיריה ואנשיו. 

התלונה נסגרה היום (ה') מאחר ולטענת המשטרה לא נמצא חשד לקיומה של עבירה פלילית, אך נפתחה לדרישת סימני בשנית לאחר מספר שעות. בשעות הלילה נמסר מהמשטרה נמסר כי גם לאחר קבלת תוספת תלונתה של המתלוננת, נקבע כי לא קיים חשד לביצוע עבירה פלילית ועל כן נסגר תיק החקירה פעם נוספת.

לפני כשלושה שבועות הודיעה מנהלת בית ספר "נאות אשקלון", שם מלמדת סימני מזה חמש שנים, כי היא אינה יכולה להעסיקה יותר. על פי סימני, ההליך בוצע ללא שימוע ומכתב פיטורים. "כששאלתי אותה מדוע, היא סירבה להגיב", סיפרה ל"מעריב השבוע" היו"ר, שאף פנתה לייעוץ משפטי בגין הפיטורים. סימני טוענת כי היחסים המקצועיים בינה לראש העיר עברו בחודשים האחרונים למישור האישי.

"


לדבריה, "מזה זמן אני מקבלת פניות מהורים המתארים מציאות בה הגננות בעיר מקבלות הנחייה מהרשות לא לשתף פעולה עם ועד ההורים, ואפילו למנוע כניסה של יושבת הראש הפעילה בנושא. לאחרונה קיבלתי מסרים ואפילו הודעות כתובות שהופצו במערכת העברת המידע, בו נכתב בצורה ברורה שאין להכניס את יושבת ראש ועד ההורים לגן הילדים". 

מהעירייה הנמסר כי: "ראש העיר והנהלת העירייה פועלים לילות כימים בכדי לשפר את מערכת החינוך ולהצעיד אותה קדימה. השנה החולפת הייתה שנה מלאת פעילות בתחום זה, והשנה הבאה אף היא תיוחד לעבודה חינוכית ושיפור המערכת. אנו שמחים על כל שיתוף פעולה מצד כל הגורמים הקשורים לתחום החינוך בעיר". 

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר כי: "הגברת סימני אינה עובדת קבועה במשרדינו ובשנים קודמות נקראה למילוי מקום על בסיס שעתי".