שנה וחצי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 50 אלף שקלים. זהו דינו של תושב רהט (42), שהוא וחברת הבניה שבניהולו, הורשעו באי הגשת 3 דוחות של החברה ודוח אישי שלו.

איש העסקים והחברה, המספקת עובדים לחקלאות ולתעשייה, הואשמו בכתב אישום שהוגש על ידי עו"ד חנה בן פורת פיירשטיין, מהלשכה הפלילית ברשות המסים, שלא הגישו למס הכנסה את הדוחות השנתיים של החברה לשנים 2006-2004, וכל זאת מבלי שמנהל החברה נקט באמצעים סבירים למניעת העבירות. יתרה מזאת, הוא אף לא הגיש את דוחו האישי לשנת 2006.
בית המשפט ראה בחומרה את עבירות אי הדיווח, שהן "בעלות השלכות נרחבות הפוגעות בפרט, בחברה, במשק ובכלכלה". השופט ג'ורג' אמוראי, מבית משפט השלום בבאר שבע, זקף לזכותו של איש העסקים את העובדה שנטל אחריות ואת נסיבותיו האישיות, נכה ואב ל-10 ילדים.

יחד עם זאת, על הכף השנייה של המאזניים ניתן משקל לעובדה שמחזורי העסקאות של החברה בשנים הרלוונטיות היו כ-15 מיליון שקלים ולמרות שהעבירות בוצעו במודע ולמרות חלוף הזמן מעת ביצוען וההזדמנויות החוזרות שניתנו, המחדלים לא הוסרו - "ולו באופן חלקי". השופט אמוראי ציין עוד, כי "יש ליתן להיבט ההרתעתי ולשיקול ההלימה את הבכורה". על החברה הוטל קנס כספי של 10,000 שקלים.