ראש הממשלה בנימים נתניהו ושר החוץ אביגדור ליברמן נפגשו הערב (ב') על מנת לדון במשבר בקואליציה ובתרחישים שונים כיצד להשיב את הסדר לעבודת הקואליציה והכנסת, זאת בעקבות האמירות המרגיעות של ליברמן מוקדם יותר היום.  בפגישתם סיכמו נתניהו וליברמן כי יש לקיים פגישה נוספת עם שר האוצר יאיר לפיד סביב אישור התקציב וחוק ההסדרים. 

בכיר ב"יש עתיד" אמר למעריב כי יהיה ניתן להגיע להסכמות ויש עתיד לא תתנגד לחוק הלאום במידה וייעשו בו שינויים מסויימים.  בשעה זו טרם התקיימה הפגישה עם לפיד 
בפתח ישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' קרא שר החוץ להרגעת הרוחות. לדבריו הוא משתדל להישאר ענייני לגבי סוגיית התקציב: "תקציב זה עניין שלם וצריך להסכים על הכל משתדלים להגיע להבנות". לדבריו, הוא אינו אנטי ביבי, אך גם לא פוסל את הרצוג, לפיד, לבני או בנט.

שר החוץ גם אמר בישיבה כי מבחינתו אין אפשרות להקים קואליצה אחרת: "או הממשלה הזאת או הליכה לבחירות". הוא הוסיף כי ממשלה חלופית אינה דבר טוב כרגע: "אחרי שנתיים לא עושים מניפולציות בכנסת קיימת".
גם שר האוצר ויו"ר יש עתיד שלח מסרים מרגיעים: "אין שום סיבה אמיתית להקדמת הבחירות. אני לא מקים שום ממשלות חלופיות וכל השמועות האלה הן קשקושים. זה לא מה שהציבור מצפה מאיתנו".
ראש הממשלה היה אמור לכנס בצהריים התייעצות דחופה עם בכירי הליכוד לגבי המשבר הקואליציוני במטרה להפגין שרירים אל מול האיומים של יש עתיד והעומד בראשה שר האוצר יאיר לפיד ללכת לבחירות מוקדמות.
בסקר שפורסם הערב בערוץ 10 קיבל הליכוד 22 מנדטים, בנט והבית היהודי עם 17, יש עתיד עם 14, מפלגת העבודה עם 13, המפלגות הערביות עם 11, כחלון והמפלגה שהוא מתעתד להקים עם 9, ליברמן וישראל ביתנו עם  9, יהדות התורה עם 8, מרצ עם 7, וש"ס עם 6 מנדטים בלבד.