שבועיים אחרי שהחלה לחקור, תחת צו איסור פרסום גורף, חשדות שלפיהם קצין משטרה אנס שופטת מבית משפט שלום, החליטה המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) לסגור את התיק. 
ביום שישי פנה קצין המשטרה, באמצעות פרקליטו עו"ד יניב שגב, לבית משפט השלום בירושלים בבקשה להתיר את פרסום פרטי הפרשה ולהשאיר על כנו את צו איסור הפרסום שהוטל על זהות המעורבים. 
השופטת עצמה סירבה בתוקף להגיש תלונה במח"ש אף שסיפרה למקורביה כי הותקפה מינית על ידי קצין המשטרה, והם אלו שהעבירו את המידע למח"ש כדי שתחקור את העניין. הקצין לא מסר גרסה משלו, אולם השופטת לא התלוננה ולכן במח"ש הוחלט לסגור את התיק. 

הקצין והשופטת הכירו באתר היכרויות באינטרנט והחלו לשוחח בלי שידעו על התפקיד שנושא כל אחד מהם. לדברי פרקליטו של הקצין, בשלב מסוים, בעיצומן של ההתפרעויות בירושלים, הזמינה השופטת את הקצין לביתה לפגישה כדי לבחון את הקשר ביניהם. הקצין הגיע וסיפר כי הוא עובר תקופה קשה, הוא חש עייפות רבה וחייב לחזור למשימות השיטור בשעות הבוקר המוקדמות. 
לדברי הפרקליט, בין השניים נוצרה קרבה מסוימת, אולם הקצין דחה בנימוס את הצעתה של השופטת להישאר בביתה ולשתות מעט בטענה כי עליו לחזור ליחידה. גם טענתה כי ביטלה פגישה אחרת למענו וכי היא מעוניינת להמשיך את המפגש, לא שינו את החלטתו. לדבריו, ברגע שהקצין יצא מביתה של השופטת, הכל השתנה. 
בחדשות ערוץ 2 דווח כי בטלפון הנייד של השוטר נמצא מסרון ששלח לשופטת שבו כתב כי הוא חש מטומטם משום ש"איבד את זה ברגע". פרקליטו טוען כי בתגובה שלחה השופטת לקצין מסרון שבו טענה כי נפגעה מהתנהגותו וציינה כי כמו שנכנס לחייה, כך עליו לצאת מהם. עוד דווח בערוץ 2 כי השופטת הבהירה להנהלת בתי המשפט כי תתקשה לקחת החלטות בעניינו של עבריין מין שהובא בפניה וכי היא הועברה מתפקידה לתפקיד אחר במערכת המשפט. 
יומיים לאחר שקיבל את אותו מסרון הפתיעו חוקרי מח"ש את הקצין בביתו, נטלו את מחשבו האישי ולקחו אותו ליחידה. הם בחנו את החומר, ומשום שלא קיבלו תלונה מהשופטת, החליטו לקבל את גרסתו של הקצין. ביום חמישי האחרון קיבל הקצין הודעה ממח"ש שלפיה לאחר בחינת החומר הוחלט על גניזת התיק. בעקבות ההחלטה מיהר הקצין לפנות באמצעות פרקליטו, עו"ד שגיב, לבית משפט השלום בירושלים וביקש להתיר את פרסום פרטי הפרשה, ללא פרסום זהות המעורבים. בית המשפט נעתר לבקשה.  
מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה: "מאחר שהשופטת לא הגישה כל תלונה, וזו זכותה כאישה לא להתלונן, אין כל מניעה שתמשיך בעבודתה במערכת".