ירושלים: שבעה מתפללים יהודים הותקפו היום בעת שעשו את דרכם מ"בית החושן" לישיבת "בית אורות" שבשכונת א-טור. במהלך ההליכה החלו חילופי דברים בין הצעירים לבין קבוצת צעירים ערבים. בתוך זמן קצר התפתח האירוע לכדי קטטה. כוח לוחמי מג"ב שהגיע למקום פיזר את המעורבים, וליווה את המפללים ל"בית אורות", שם התברר כי שניים מהם נפגעו קל. נפתחה חקירה. 
בחברון התעמתו במהלך היום כ-250 פלסטינים עם כוחות צה"ל, במה שכונה על ידי ארגון חמאס "יום זעם" נגד ישראל. בחמאס קראו לתושבי הגדה המערבית לצאת לרחובות ולהביע את מחאתם נגד מדיניות ישראל בהר הבית.
המפגינים בחברון יידו אבנים, ירו זיקוקים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר כוחות צה"ל, שהגיבו בשימוש באמצעים לפיזור הפגנות.

בקלנדיה שבין ירושלים לרמאללה הבעירו צמיגים כ-80 בני אדם בסמוך למחסום צה"ל במקום. החיילים הגיבו בירי כדורי גומי, ופצעו פלסטיני בפלג גופו התחתון. כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו על פציעתם של כמה בני אדם מירי כדורי הגומי וכתוצאה משאיפת גז מדמיע.
מוקדם יותר היום דיווחו כלי תקשורת פלסטינים כי מתנחל דרס צעירה בשועפאט שבצפון ירושלים, וגרם לה לפגיעה קלה ברגליה. על פי הדווח מדובר בסוזאן אל-כורד (29). 
אמה של הצעירה סיפרה לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי בתה יצאה מהבית לכיוון המסגד, וכאשר הלכה "מתנחל האיץ בפתאומיות, דרס אותה ונמלט מן המקום". לדברי האם, בתה נפלה על הרצפה, וצעירים שהיו במקום הבהילו אותה לבית החולים, שם התברר כי היא נפגעה באורח קל באזור המותניים, היד וסובלת מסחרחורת. 
"הבת שלי הבינה שמי שדרס אותה היה מתנחל, מאחר והייתה כיפה לראשו", סיפרה האם. "התאונה הייתה מכוונת, כי הבת שלי הייתה לבושה בחיג'אב".