מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי ושר החוץ האיראני מוחמד ג'אווד זריף "עובדים על הצעות חדשות", שמטרתן להתקדם אל מעבר לקיפאון שאחז את שיחות הגרעין בין הרפובליקה האיסלאמית לבין שש מעצמות המערב, כך אמרו הערב (ו') גורמים המעורים בפרטי השיחות הנערכות בווינה, אוסטריה. 

על פי המקור, ששוחח עם סוכנות הידיעות רויטרס בתנאי שישאר אנונימי, דיפלומטים בכירים מארה"ב ומאיראן מנסחים הצעות חדשות שייתכן ויוצגו בארצותיהם בטרם יעלו לדיון בשיחות. לא ניתנו פרטים באשר לתוכן ההצעות החדשות.  
"הדיונים נמשכים", אמר גורם אמריקאי בכיר, שסירב למסור פרטים מעבר לכך. גורם אחר אמר כי מוקדם לקבוע האם ההתקדמות מצביעה על כך שהצטמצמו הפערים בין הצדדים. 

ארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, רוסיה וסין החלו ביום ג' בסבב האחרון של השיחות עם איראן, וזאת במטרה להגיע להסכם במסגרתו תסכים טהרן להפחית את פעילותה בתחום הגרעין בתמורה להסרת הסנקציות הכלכליות על המדינה.
גורמים רשמיים המעורים בפרטי השיחות אמרו באמצע השבוע ששני הצדדים נותרו מבוצרים בעמדותיהם בנושאי המפתח, דבר שככל הנראה ימנע את ההגעה להסכם במועד שנקבע מראש: ה-24 בנובמר. לפיכך, ייתכן ויסכמו הצדדים על הארכת השיחות.