אחרי יום שבו הפך הפרויקט שלו ושל חבריו לאתר המדובר ברשת, התפנה יוני רוזנשיין, ממקימי ה"לפידומטור", מחולל הסטטוסים של יאיר לפיד, לסכם את התופעה. 

"עד עכשיו היו מאות אלפי צפיות לאתר, והלינק שותף כ-2 מיליון פעמים בפייסבוק. גם עכשיו יש עומס כבד. רק הבוקר היו 90 אלף פוסטים חדשים אחרי שדיברו עלינו בערוץ 2", סיפר רוזנשיין. 

הרעיון הצליח להצית את דמיונם של רבים שביקשו לשים מילים כמו "קקי" בפיו של שר האוצר יאיר לפיד ולהיעזר בו על מנת לדון בסוגיות בוערות כמו  "מה עם להחזיר את שרדר וקרנג חזרה למימד איקס? לא הבטחתם לדאוג ללהחזיר את שרדר וקרנג חזרה למימד איקס?" (הפוסט המשותף ביותר באתר נכון לרגע כתיבת שורות אלו). 

הרקע ליצירת האתר היה מובן מאליו לרוזנשיין: "ראינו את הפוסטים של יאיר לפיד בפייסבוק והבחנו בכך שיש להם תבנית ברורה ומאוד גנרית. הבנו שאפשר להכניס אליה כל דבר. אחרי שבועיים הקמנו את כל האתר". 


צילום מסך מתוך האתר

לפיד עצמו, או לכל הפחות מנהל עמוד הפייסבוק של שר האוצר, הגיב גם הוא לגולש שחלק את הלינק בעמוד הפייסבוק שלו, ואמר כי "אותי זה מצחיק נורא", ו-"זה גדול, ממליץ לכולם לנסות".  

באשר למטרה הבאה של רוזנשיין וחבריו סבא נחמן, אסף שגיא וליהי קרני (החולקים את רשימת הקרדיטים), העתיד עדיין לוט בערפל. "לא נראה לי שנחזור על אותה בדיחה פעמיים", אמר רוזנשיין.