התחרות בשוק הסלולרי ממשיכה. חברת הסלולר YouPhone החליטה לתת ללקוחותיה ולמצטרפים חדשים קו סלולר שני בעלות של 9 ש"ח לחודש למשך חצי שנה. ההטבה תכלול דקות והודעות ללא הגבלה ו 2 ג'יגה בייט גלישה. לאחר חצי שנה המחיר יתעדכן ל 49 שקל עם 4 ג'יגה בייט גלישה.

זהו שלב נוסף בדרך של החברה לנסות ולחדור לשוק הסלולר הישראלי. במקביל ממשיכה החברה במבצע שלה "סלולר ללא הגבלה", בו היא מגישה ללקוחותיה אפשרות להצטרף לאחד ממסלוליה ב-49 ש"ח לחודש.

מבצע "קו שני ב-9 שקלים" מיועד ללקוחות קיימים וחדשים המוסיפים קו שני תחת אותו לקוח משלם, ובתנאי שהמסלול הראשון הינו בתשלום של 49 שקלים לחודש ומעלה. בתום החצי שנה, תנאי המסלול יעודכנו בהתאם לתנאי מסלול 49 שקלים ויכללו נפח גלישה רחב של ארבע ג'יגה בייט.

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone: "המבצע החדש הושק במטרה להמשיך לספק מענה הולם למגוון רחב של דפוסי שימוש וצריכה, ולהוזיל את הוצאות הסלולר ללקוחותינו בדגש על מענה מנצח למשפחה. המבצע החדש מאפשר למשפחות להוזיל משמעותית את הוצאות הסלולר וליהנות גם ממסלול ללא הגבלה ומחוויית גלישה מהירה".



קו שני בתשעה שקלים לחודש. צילום: אינג' אימג'

"נמשיך להקפיד על מעטפת שירות כוללת, בחנויות השירות ומכירה בפריסה ארצית, במוקד טלפוני זמין ואיכותי ובשירות בצ'אט מתקדם באתר האינטרנט . אנו עתידים להשיק בקרוב את שירותי דור 4 שלנו כאשר הדגש יהיה על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר".

חברת הסלולר YouPhone מקבוצת אלון, היא חברת בת של רשת ה"ריבוע הכחול". החברה מספקת שירותי טלפון נייד באמצעות שימוש בתשתיות פיזיות קיימות של חברות פלאפון ואורנג'. החברה החלה את פעילותה במאי 2012.