חדשות טובות לתיירים המתכננים לעבור דרך מנילה: נמל התעופה הבינלאומי כבר לא כל כך גרוע כמו שהיה בעבר. זהו הזינוק המשמעותי היחיד בדירוג של "leeping in airports" (לישון בשדות תעופה"), אתר מטיילים באינטרנט שעורך רשימה שנתית  של שדות התעופה הטובים/גרועים בעולם. 

אחרי שזכה בתואר המפוקפק שלוש שנים ברצף, שדה התעופה הבינלאומי במנילה הודח מתואר 'נמל התעופה הגרוע בעולם" , ואיבד את התואר לשדה התעופה 'Benazir Bhutto בפקיסטן', המחזיק הטרי בתואר. למרות שמו של האתר, דירוג נמלי התעופה לא מתבצע רק על פי הקלות בה ניתן לתפוס בו תנומה.

הגולשים נדרשו לדרג בארבע קטגוריות: נוחות, שירותים והיגיינה, ניקיון כללי, ושירותיות כלפי הנוסעים. האם נמל התעופה בפקיסטן באמת כל כך גרוע? אחד מהגולשים טען כי " נמל התעופה הזה הוא כמו כלא". הגולשים דירגו גם את נמל התעופה של סעודיה כשני הגרוע בעולם, ואחריו את זה של נפאל. שלושה שדות תעופה אירופיים קטנים היו הבאים ברשימה, ואחריהם שדה תעופה בפריז Paris Beauvais-Tille International. 


 בריכה וחדר כושר. נמל התעופה בסינגפור. צילום: רויטרס. 

ברשימת שדות התעופה הטובים בעולם לא היו הפתעות, כאשר נמל התעופה הבינלאומי בסינגפור לוקח את התואר בדיוקכמו ב-18 השנים בהם הדירוג קיים. את התואר שהוא לוקח כל כך הרבה שנים אפשר להסביר באטרקציות המצויות בו: ספא, בריכה, חדר כושר, ובית קולנוע, שהופכים את נמל התעופה לאטרקציה בפני עצמו.

אחריו בתור שדה התעופה בסיאול, דרום קוריאה. נמל התעופה 'סחיפהול' באמסטרדם,  ירד מהחמישיה המובילה אל המקום למקום השביעי. לעומתו, בחמישיה המובילה מופיעים גם שדה"ת הלניסקי בפינלנד, שדה"ת במינכן, ושדה"ת של ונקובר, קנדה.