כחול עמוק

מותג הדנים ההולנדי G-STAR פותח את החורף עם הצבעים הכהים. העונה, הפריטים בקולקציות הגברים והנשים הם בגוונים של שחור וכחול עמוק. בדי הג'ינס בקולקציה זוכים לעיבודים חדשים ומודרניים, ולצדם, כמו תמיד, ניתן למצוא בדי דנים קלאסיים ועבים יותר. 

מה בקולקציה: בקולקציית הגברים של המותג תוכלו למצוא מגוון רחב של ז'קטים, ג'ינסים בגזרת ה-D3 הפופולרית ומכנסי טרנינג משודרגים. חלק מהז'קטים בקולקציית הגברים משלבים רפידות נשלפות, כך שהם מתאימים לכל מזג אוויר. בקולקציית הנשים בולטים בעיקר מכנסי הג'ינס בגזרת הבויפורנד בשטיפות שונות וז'קטים באורכים שונים ובגזרות עדכניות אך במראה וינטג'. 

אהבנו: המותג מקפיד על ערכים סביבתיים, ולאחרונה השיק את קולקציית RAW for the Oceans בשיתוף המוזיקאי פארל ויליאמס וארגון Bionic Yarn, העשויה מפסולת פלסטיק שנאספה מהאוקיינוס. כמו כן, הג'ינסים בקולקציית הנשים מסתירים מצוין את השומנים ואוספים את הגוף בצורה מושלמת. 

טווח מחירים: 199-2,790 שקלים.  

להשיג בחנות G-STAR במתחם שרונה בתל אביב ובחנויות נבחרות 


זה רק ספורט

ב-6.11 (מחר) אתם מוזמנים לעמוד בתור כדי לחזות ראשונים בקולקציה של אלכסנדר וונג ל-H&M. הקולקציה המדוברת היא ספורטיבית ומגניבה, והדבר הבולט בה ביותר הוא הצבע השחור. הפריטים הם מעין אינטרפרטציה של המעצב לאורבניות יומיומית. קולקציית הנשים כוללת יותר מ-30 פריטים שתשמחו ללבוש בחדר הכושר או בקפה השכונתי. 

מה בקולקציה: חולצות ריצה מנדפות זיעה, חולצות מחוררות, מכנסיים ארוכים וקצרים בחיתוכי לייזר, שמלת סקובה בכמה שכבות, סווטשירטים מבד סקובה ועוד הפתעות. 

אהבנו: וונג יצר קולקציה שונה מהעיצוב הרגיל שלו, והוא לא ישאיר אתכם אדישים. הפייבוריטים: שמלת הסקובה הצמודה והסקסית ומעיל פארקה שחור עם קפוצ'ון המעוצב כמו כובע בייסבול. 

טווח מחירים: 49.90-1,799 שקלים.  

להשיג בחנות H&M בקניון עזריאלי בתל אביב


נפרדים מהכפכפים

החורף שפקד אותנו בימים האחרונים עשה חשק להיפטר מנעלי האצבע ולהתחיל לחשוב על נעליים סגורות ואפילו על מגפיים. זה זמן מצוין לבחון את קולקציית הנעליים של חברת Clarks הבריטית, אשר ממשיכה לשלב בין הקלאסי למודרני. הרשת, שנחשבה למיושנת, עברה בשנים האחרונות מהפך, והיום היא מצליחה לשמור על תדמיתה כיצרנית נעלי נוחות ובריאות ובמקביל מפגינה עיצובים אופנתיים וטרנדיים. 

מה בקולקציה: הקולקציה מציעה מגוון סגנונות: מהקלאסי והעל-זמני ועד מגפי הבוטס העדכניים. הקולקציה מחולקת לשלוש קטגוריות: קטגוריית מגפיים הכוללת מגפי רכיבה, מגפי ברך ומגוון מגפונים; קטגוריית הנעליים השטוחות הכוללת את נעלי האוקספורד המסורתיות ועוד מגוון עיצובים המשלבים בין סגנון גברי לנשי; וקבוצת נעלי העקב הכוללת שילובים מעניינים של בדים ודיטיילים וכן נעליים עם עקבי פלטפורמה בסגנון רטרו ונעליים בשילוב בד טוויד. 

אהבנו: את מגפי הבוטס הגבריים, המשתלבים מעולה עם ג'ינס או עם שמלת מיני, ואת שילובי הבדים, בעיקר את בד הטוויד המקסים. 

טווח מחירים: 299.90-1,799.90 שקלים.  

להשיג ברשת חנויות Clarks ובנעלי נמרוד 

מטרה טובה 

לרגל היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, שיחול ב-25.11, רשת מגנוליה תמכור צמיד עם הכיתוב "שלך" ב-49 שקלים במטרה להגביר את המודעות לנושא. כל ההכנסות ממכירת הצמיד יועברו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית.

צילומים: מייקל ג'נסון, יח״צ