מספר הנשים שיצאו בהאשמות נגד השחקן והקומיקאי ביל קוסבי עלה השבוע, לאחר שהדוגמנית האמריקאית ג'ניס דיקנסון התראיינה לתוכנית הטלוויזיה האמריקאית "Entertainment Tonight" והתלוננה כי קוסבי הטריד אותה מינית.

היא סיפרה כי בזמן שהותה באינדונזיה, בשנת 1992, התקשר אלייה קוסבי והציע לה עבודה באגם טאהו, שם הוא שהה בעצמו לצורך עבודה. "כשהגעתי, ביל היה שם. אחרי ארוחת הערב הוא הגיע לחדרי והביא לי יין אדום וגלולה. בבוקר למחרת קמתי, לא לבושה בפיג'מה שלי".
בראיון נשאלה הדוגמנית מה קרה אחרי ששתתה את היין ונטלה את הגלולה, והיא השיבה כי "לפני שהתעלפתי, קוסבי הטריד אותי מינית. הזיכרון האחרון שלי מאותו לילה הוא שקוסבי הסיר את בגדיו ועלה עליי".

 
היא ציינה כי מעולם לא התעמתה איתו, והוא לא ניהל איתה שיחה על מה שלטענתה קרה באגם טאהו. למרות זאת, היא הסבירה את החלטתה לדבר על הנושא: "זהו הסיפור האמיתי. אני מדברת על זה כי זה הדבר הנכון לעשות".

דיקסון, שהייתה דוגמנית מצליחה מאוד בשנות ה-70 וה-80 ואף פתחה בעצמה סוכנות דוגמנות ב-2005, אינה הראשונה שמתלוננת. היא מצטרפת אל 14 מתלוננות נוספות שהחלו לפני שלושה שבועות להשמיע קולן ולהאשים אותו בתקיפה מינית. חשוב לציין כי מדובר כרגע בהאשמות בלבד. 
נדמה שלאחת מן התלונות שנשמעו בחודש האחרון מפיה של ברברה באומן, ופורסמו ב-13.11.14 ב"וושינגטון פוסט", יש מאפיינים דומים עליהם דיברה דיקסון: לטענת באומן, היא הוזמנה לארוחת ערב וכוס יין בדירתו של השחקן, לאחריה היא קמה כשהיא לבושה בתחתונים בלבד, כשהוא גוחן מעליה".
הקומיקאי, אשר מעולם לא הוגשה נגדו תלונה רשמית, החל בתקופה האחרונה בקאמבק לקריירה שלו. אך בעקבות ההאשמות, הפך מסוגר בביתו וסירב להגיב לסערה התקשורתית שהתעוררה סביבו.