בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) ביממה את מעצרו של הגניקולוג המוכר המשמש גם כסקסולוג ומומחה בתחום הטיפול בכאב בעקבות יחסי מין ואסר בשלב זה לפרסם את שמו. מדובר ברופא שזכה לתהודה גדולה בשנים האחרונות. אתמול נעצר הרופא על ידי חוקרי תחנת גלילות שבמרחב ירקון במשטרה, וזאת בעקבות תלונה שהגישה כבר לפני מספר חודשים צעירה אשר הגיעה אליו לטיפול רפואי ולטענתה במהלך הטיפול ביצע בה הרופא עבירות מין.



הרופא הבכיר, העוסק בתחום הגניקולוגיה והסקסולוגיה, מרצה בפורומים שונים וזוכה להכרה רבה, נחקר באזהרה במשך מספר שעות ובסיומן החליטו החוקרים להשאירו במעצר. אתמול כאמור הובא הרופא לבית המשפט שם כיסה את פניו בחולצתו וסירב להשיב לפניות כלי התקשורת.



"עבירה פלילית חמורה של אינוס"



בבית המשפט טענו החוקרים כי מדובר בחקירה המנוהלת כבר מספר חודשים על ידם וכי את התלונה הגישה הצעירה כבר לפני זמן רב לאחר שלטענתה ביצע בה הרופא עבירת אונס בעת הטיפול הרפואי כאמור. "המסוכנות שלו נובעת מהמעשים המיוחסים לו. הרופא ביצע במהלך עבודתו כגניקולוג וטיפול במתלוננת מעשים שהם לא בתחום הטיפול הרפואי והם מהווים עבירה פלילית חמורה של אינוס".



מנגד טען פרקליטו של החשוד כי מרשו לא ביצע עבירה כלשהי אלא טיפל במתלוננת בשיטת טיפול שבה הוא נוהג כבר במשך 20 שנים. "לטענת הלקוח שלי הוא ביצע בה טיפול שגרתי באמצעות מכשיר דיאלטור. הוא הפנה את המשטרה לרופאים כדי ללמוד מהם שזו שיטת טיפול מקובלת. אף מטופלת לא הגישה נגדו תלונה עד היום".