אחרי שדחה היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, את הפגישה המתוכננת עם פרקליטיו של ניצב רוני ריטמן, ראש להב 433 במשטרה, מבקשת המתלוננת בפרשה להיפגש עם וינשטיין על מנת להציג בפניו את עמדתה. כזכור, חשף בראשית השבוע שעבר "מעריב השבוע" את כוונת פרקליטיו של ניצב ריטמן, עורכי הדין אייל כהן, אופיר שטרסנוב וירון לונדון להיפגש עם וינשטיין במטרה לשטוח בפניו את עמדתם כי יש לסגור את תיק החקירה כנגד מרשם וזאת בין השאר בשל הנסיבות שהובילו להגשת התלונה.



כזכור, נקבעה אותה הפגישה לרביעי שעבר, אך נדחתה, בין היתר בשל פגישה בין היועמ"ש לראשי מח"ש בעניין הממצאים בחקירה. משלא נתקבלה החלטה וחוות הדעת של הפרקליטה טרם גובשה סופית, שיגרו פרקליטיו של ניצב ריטמן מכתב נוסף ובו ביקשו להורות על סיום החקירה וסגירת התיק תוך שהם מצביעים על הסיבות שמובילות להחלטה זו.



עתה מבקשת המתלוננת באמצעות פרקליטתה עו"ד אפרת נחמני בר, להיפגש עם היועץ המשפטי לממשלה על מנת להציג בפניו את גרסתה וזאת אחרי שהבינה בימים האחרונים כי קיימת הערכה לסגירת התיק. עו"ד נחמני בר, פרקליטתה של הקצינה המתלוננת, אמרה כי "המטרה שלנו היא שהוא ישמע את קולנו בטרם יקבל החלטה סופית. אין מחלוקת שהמעשה בוצע. היועמ"ש לא מתלבט כי הוא לא מאמין לה, הוא יודע שהוא (רוני) ביצע את העבירה. הוא מתלבט כי הוא בוחן את עניין חומרת העבירה כביכול. יש פה עניין ערכי כי מדובר בחשוד כוחני והתנהגותו כוחנית. הוא שכר משרד ליחסי ציבור וחשוב שהיועמ"ש יקבל גם את הצד של המתלוננת לפני שהוא מקבל החלטה".