יו״ר ״ישראל ביתנו״, שר החוץ אביגדור ליברמן, כתב הערב (שבת) בדף הפייסבוק שלו: ״אי-אפשר היה שלא לעמוד נדהם מול הכותרת ששודרה אמש ב״אולפן שישי״ בערוץ 2 ולפיה פאינה קירשנבאום חשודה בכך שהעניקה מיליון ש״ח ליו״ר מינהלת הליגה הלאומית בכדורסל כדי שיסדר לה ראיון באחת מתחנות הרדיו האזורי אצל פיני גרשון".



"גם מי שיתאמץ יתקשה לחשוב על האשמה עלובה ומגוכחת יותר מזו. סגנית השר קירשנבאום הופיעה בשנים האחרונות במאות ראיונות בתכניות הנצפות והמואזנות ביותר בטלויזיה וברדיו וסירבה להרבה ראיונות אחרים בשל חוסר זמן", הוסיף ליברמן.
 
ליברמן המשיך והאשים את משטרת ישראל בכך שהיא מנהלת מסע רדיפה נגד "ישראל ביתנו": "ההדלפה העלובה הזו מהמשטרה מעידה על 2 דברים: הראשון הוא שמצב החקירה, שהם פוצצו ברעש כה גדול, הוא באמת נואש אם אלו הדברים שיש להם להציג לציבור כ״חדשה מסעירה״. הדבר השני הוא שהמשטרה רוצה לשמור את החקירה הזו בתודעה הציבורית בכל מחיר ולכן בכל ערב שישי הם מדליפים לאחד מערוצי הטלויזיה ״כותרת״ בנוגע לחקירה. והדבר הזה הוא לא ניחוש או הערכה שלי אלא ידיעה ודאית".
 

"מעבר לכל שאר הדברים שנעשו בפרשה הזו נגד ״ישראל ביתנו״, ההתנהלות הזו לבדה היא עבירה על החוק וניסיון נוסף להכפיש ולהרשיע, בכלי התקשורת ולא בבית המשפט, באמצעות סילופים והדלפות מגמתיות ומעוותות ולא באמצעות עובדות.  לתשומת ליבם של היועמ״ש, פרקליט המדינה ומפכ״ל המשטרה" , אמר ליברמן. 
 
"לפסול את הרשימה הערבית"

מוקדם יותר היום בישר אביגדור ליברמן כי הוא יפעל לפסילתה של הרשימה הערבית המשותפת בועדת הבחירות המרכזית. בהודעה שפרסמה הערב מפלגת ישראל ביתנו נאמר כי "האיחוד בין המפלגות הערביות מוכיח לכולם שכנראה אין הבדל בין חנין לחנין, ודב חנין הוא בדיוק כמו חנין זועבי. מי ששם עצמו ברשימה אחת יחד עם מפלגת בל"ד, שכל הווייתה היא אחת – תמיכה בארגוני הטרור ושיתוף פעולה עם אויבי ישראל – אינו ראוי לכהן בכנסת ישראל". 

בקשת הפסילה תוגש באמצעות ח"כ אלכס מילר, נציג ישראל ביתנו בוועדת הבחירות המרכזית.  "ישראל ביתנו" הפנתה קריאה לשאר המפלגות להצטרף לעתירה "ולמנוע מצב אבסורדי בו חברי כנסת פועלים נגד המדינה, סמליה וערכיה מתוך הכנסת עצמה".
 
ביום שישי, במהלך הצגת הרשימה הערבית המשותפת, אמר ח"כ אחמד טיבי כי "צוק הגורל הוא כי ליברמן, מי שיזם את העלאת אחוז החסימה כדי למנוע ייצוג ערבי בכנסת, מתקרב בעצמו לאחוז החסימה".
 
מטעם הרשימה המשותפת נמסר בתגובה: "ברור שהעתירה היא היא עוד צעד פופוליסטי של הגזען המושחת ליברמן, שכן טכנית ניתן להגיש בקשה כזו רק אחרי ה-28.1.15, ועוד יותר ברור נוכח הנסיקה של הרשימה השותפת בסקרים ונוכח התרסקותו שלו".