ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דיבר היום (חמישי) בטקס לציון שנה למותו של אריאל שרון בגבעת הכלניות בחוות השקמים והתייחס לירי הנ"ט לעבר הרכב הצבאי, שבו נהרגו שני חיילים: "איראן היא זאת שעומדת מאחורי ההתקפה עלינו אתמול מלבנון", הכריז נתניהו. זאת אותה איראן שמנסה להשיג עכשיו הסכם באמצעות המעצמות שישאיר בידיה יכולות לפתח נשק גרעיני, ואנחנו מתנגדים להסכם זה בתקיפות".  



בהמשך דבריו אמר ראש הממשלה: "נמשיך להגן על עצמנו מפני כל איום קרוב ורחוק כאחד. אריק הבין היטב את אופי המשטר באיראן, ומה שאמר אז תקף גם היום". 



הרוגי התקרית אמש בהר דב, רב סרן יוחאי קלנגל בן 25 ז"ל וסמל ראשון דור חיים ניני ז"ל, מובאים היום  למנוחת עולמים, כשאלפי בני אדם מלווים את השניים.



בהר הרצל בירושלים הובא למנוחות רב סרן יוחאי קלנגל ז"ל מהר גילה, מפקד פלוגה בגדוד צבר, אשר הגיע ביחד עם חייליו לחזק את גבול הצפון בעקבות האירועים האחרונים. אלפי בני אדם הגיע הגיעו לחלוק כבוד אחרון לקצין המוערך, שהורד אל הקבר לקול בכי קורע לב ומשמר כבוד צה"לי. ח"כ אלעזר שטרן, ח"כ אורית סטרוק והרבנים הראשיים של ירושלים הגיעו גם כן לבית העלמין.



סא"ל קובי בראל ספד ליוחאי ואמר: "תמיד הלכת חדור אמונה ובגבורה לבצע כל משימה. חייליך מעידים כי היית מנהיג ומפקד עליון. ראיתי את פקודיך הולכים אחריך בעיניים עצומות. אתמול נוצר איום חטפה ממשי וראיתי את חבריך שהיו מוכנים לעשות הכל כדי להגן בגופם עליך ועל מנת למנוע את חטיפתך".