ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, ביקרו היום (רביעי) בחטיבת החרמון, שם הם קיבלו סקירות מסגן הרמטכ"ל, אלוף יאיר גולן, ואלוף פיקוד צפון אלוף אביב כוכבי, ונפגשו עם ראשי הרשויות מהאזור. 


ראש הממשלה אמר: "באתי לכאן עם שר הביטחון ועם מפקדי צה"ל, כדי לראות את ההיערכות של צה"ל אל מול האיומים המתפתחים ברמת הגולן. מזה זמן איראן מנסה לפתוח כאן חזית חדשה, זה בנוסף לחזיתות שהיא פתחה נגדנו כבר בדרום לבנון וברצועת עזה". 

נתניהו התייחס לשיחות הגרעין בין טהרן לבין המערב ואמר: "במקום שהגורמים המובילים בקהילה הבינלאומית ידרשו מאיראן לחדול מהטרור שהיא מפעילה באזור ובעולם כולו, הם רצים אל הסכם שיאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני. העסקה הזאת שמתגבשת עם איראן היא עסקה מסוכנת מאוד, מסוכנת לישראל, מסוכנת לאזור, מסוכנת לעולם כולו - ואנחנו נתנגד לה בתוקף". 


נתניהו גם שללח תנחומים למלך עבדאללה ולעם הירדני, בעקבות הרצח המזעזע של טייס חיל האוויר הירדני. במדינה האיסלאמית של דאעש שורפים אנשים חיים, במדינה האיסלאמית של איראן תולים אותם בכיכר העיר. אלה גם אלה מונעים מאיסלאם קיצוני, שהאכזריות שלו איננה יודעת גבולות - אבל הסכנה הגדולה ביותר לאנושות תהיה אם הקיצוניות הזאת תגובה בנשק גרעיני".