אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, קיים הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בתל אביב. כזכור, לאחר פרסום דוח מבקר המדינה על התנהלות מעון ראש הממשלה, תקף צוותו של נתניהו את נפתלי. נציגו, ניר חפץ, אף טען כי הוצאות המעון עלו באופן ניכר בעת שנפתלי עבד במעון, וצנחו דרמטית לאחר עזיבתו.



במסיבת העיתונאים אמר נפתלי: "היום הייתי על גג מאוד גבוה, אשתי התקשרה אליי ואמרה לי: 'מני, ראש הממשלה מכפיש אותך'. לא התכוונתי בכלל להגיע לסיטואציה הזאת. אני ממש פגוע ולא מאמין שהגעתי למצב הזה. גם המאבטחים וגם האנשים במשרד, אומרים לי 'מני, זה לא יכול להיות'. יש דברים שלא קשורים אליי. החזקתי 20 חודשים במעון ואף עובד אחר לא החזיק שם יותר משנה". 



לפני שנפתלי החל לדבר, דיברו עורכות דינו, ותקפו את בני הזוג נתניהו: "הניסיון של משפחת נתניהו לקשור בין ההוצאות האדירות לבין עבודתו של נפתלי כאב הבית הן לא פחות משערורייה והדברים יוכחו בבית המשפט", אמרה עו"ד נאוה פינצ'וק אלכסנדר.

עו"ד נעמי לנדאו אמרה: "מר נתניהו, האם אתה מאשים את מני נפתלי בהוצאות של מיליונים על ריהוט, איפור, גינון ועוד הרבה? האם אתה מאשים את מני נפתלי ברכישת מאות בקבוקי אלכוהול ואינספור נרות? האם המטרה הפוליטית שלך מקדשת את כל האמצעים? איך אתה מעז לקשור את מני נפתלי להוצאות של המעון הרשמי בירושלים וגם את הבית הפרטי שלך בקיסריה שממומן מכספי ציבור. אדון וגברת נתניהו, תתביישו לכם. הגיע הזמן שתפסיקו את ההתעמרות".
 

בראיון לתוכנית "חמש בערב" בהנחיית בן כספית ואריה אלדד ב"רדיו ללא הפסקה", אמר נפתלי היום (שלישי): "מכפישים את שמי הטוב שוב ושוב, אני יכול רק להגיד משהו על קצה המזלג על הטענות שבתקופתי היתה השתוללות של הרבה מאוד כסף". 



נפתלי המשיך ואמר: "אביה של שרה נתניהו התגורר בבית ראש הממשלה. אני אפרט בשלב יותר מאוחר את הכל. עזרא סיידוף (סמנכ"ל נכסים וטקסים) הוא גורם מרכזי בדוח הזה כי הוא מנסה לרצות אותם כל הזמן". 

נפתלי הוסיף: "אני נפגע עבודה, צריך לזכור את זה כל הזמן. אני המנהל היחיד שהשקיע 400 אלף שקל כי הוא היה נראה כמו חורבה. גברת נתניהו אמרה 'תהיה שר הפנים ולא שר החוץ'. אפשר לשאול עובדים. מה שעשיתי שם, אף אחד לא עשה".
לסיכום אמר: "אני עוד אגיב בהרחבה בהמשך הערב אבל מי ששאל איפה המספרה בבית, היא נמצאת מטר מהמטבח בקומה הראשונה. אני רק יכול להגיד דבר אחד כל החבר'ה של הליכוד: אני נולדתי ליכודניק, לא מדובר בפוליטיקה וכסף, מדובר באמת, אני הולך על זה בכל הכוח, לכל דבר יש לי תשובה".