לקראת הכרעה: היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, מקיים בשעה זו דיון מכריע בפרשות מעונות ראש הממשלה. וינשטיין צפוי להחליט האם לקבל את המלצת הפרקליטות והדרגים המקצועיים, ביניהם מפכ״ל המשטרה, יוחנן דנינו, ולפתוח בהליכים פליליים נגד ראש הממשלה ורעייתו, בנימין ושרה נתניהו, ונגד אחרים המעורבים בפרשות השונות הקשורות במעונות ראש הממשלה.



במוקד הדיון יעמדו פרשת הבקבוקים, פרשת רהיטי הגן, פרשת החשמלאי ופרשות משנה נוספות העוסקות בטענות להוצאות מנופחות, תוך הצגת מצגי שווא לכאורה, וחשש לחשבוניות פיקטיביות.

היועץ וינשטיין ייבחן גם את עדותו של מני נפתלי, מנהל המעון לשעבר. ביום חמישי שעבר אישר וינשטיין למשטרה לגבות את עדותו של נפתלי, המצוי בהליכי תביעה אזרחיים נגד ראש הממשלה, משרד ראש הממשלה ובכירים בסביבתו של נתניהו, בתמורה לחסינות מהפללה עצמית. העדות נגבתה במשך כל הלילה והושלמה במהלך תחילת השבוע. נפתלי העלה טענות רבות שייבחנו היום, אולם הדרגים המקצועים כבר הכריעו: אין מניעה אלא לקבל את גרסתם של בני הזוג נתניהו ויתר המעורבים, מה שככל הנראה יצריך לא הליך של בדיקה, אלא חקירה פלילית, מאחר וזו צפויה להיות באזהרה. 

החומרים שהועברו ממשרדו של מבקר המדינה כללו ״חשש לפלילים״, כהגדרתו, תוך שהוא מתייחס הן לפרשות שלא בוקרו בדו״ח: רהיטי הגן, הבקבוקים ופרשות ״נוספות״ - לשון הדו״ח, אלא גם לפרשה המצויה בליבו של הדו״ח: פרשת קבלן החשמל, במסגרתה נטען כי הועסק קבלן חשמל, חבר מרכז הליכוד, שנפסל על ידי ועדה מקצועית במשרד ראש הממשלה, תוך יצירת ״מצג מטעה״.

במשרד המבקר ציינו בשיחה עם "מעריב אונליין" לאחר פרסום הדו״ח, בתגובה לטענת הליכוד כי הוא אינו מעלה חשש לפלילים, כי "הדו״ח לא רק מעלה חשש לפלילים, אלא שהנושא כבר מצוי בבדיקת הפרקליטות בהמשך להתכתבות בנושא".

המבקר אף העלה תמיהה על כך שהדיווחים הצביעו על קריאה לאותו חשמלאי ״בכל סוף שבוע, לרבות יום כיפור״, וכי לא הייתה בקרה אם העבודות אכן בוצעו, שכן אשת הקשר היא שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.