ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שעתיד להתחיל את הקדנציה הרביעית שלו, התראיין היום (חמישי) לרשת NBC, ראיון שישודר במהלך הלילה לפי שעון ארצות הברית. 
 
בראיון ראשון לאחר זכייתו בבחירות, אמר נתניהו כי למרות שטרם דיבר עם נשיא ארה"ב, הוא בטוח שהם יצרו קשר וידברו בקרוב. נתניהו אישר כי למרות המתחים עם ממשל אובמה תוך כדי מסע הבחירות, הקשרים עם ארה"ב חזקים מתמיד: "אין לנו בעלת ברית גדולה וטובה יותר מארה"ב".
 
"עלינו לעבוד יחד עם ארצות-הברית", הוסיף נתניהו. כמו כן התייחס נתניהו לקשרים הבלויים עם ממשל אובמה בעקבות נאומו בקונגרס על תוכנית הגרעין של איראן והזכיר את דבריו בערב הבחירות על הקמת מדינה פלסטינית. "מעולם לא נסוגתי מהנאום שלי בבר אילן בו תמכתי בהקמת מדינה מפורזת לפלסטינים שמכירה במדינה היהודית. מה שהשתנה הוא המציאות. אבו מאזן, המנהיג הפלסטיני, מסרב להכיר במדינה היהודית, עשה הסכם עם חמאס- תנועה שקוראת להשמדת ישראל", אמר ראש הממשלה בראיון.

כמו כן, הוסיף נתניהו :"אני לא רוצה פתרון של מדינה אחת לשני עמים. אני רוצה פתרון שלום בר-קיימא של שתי מדינות לשני עמים, אבל כדי שזה יקרה- התנאים צריכים להשתנות".
 
גם הכתבת שראיינה את ראש הממשלה, אנדראה מיטשל, התייחסה לדברי נתניהו וכתבה כי הוא חזר בו בראיון מהתנגדותו למדינה פלסטינית, כך צייצה הכתבת בחשבון הטוויטר שלה. מאוחר יותר, אישרו ברויטרס כי נתניהו טען שהוא מעוניין בפיתרון של שתי מדינות.
 
ראש הממשלה התייחס לאימרות שמציגות אותו כגזען בעקבות הצהרתו ביום הבחירות על האזרחים הערבים במדינה: "אני לא כזה". כזכור, ביום הבחירות הוציא נתניהו הודעה, בה אמר כי אזרחי המדינה הערביים נוהרים לקלפי, מה שמעמיד בסכנה את שלטון הימין.
 
מאז בחירתו של נתניהו לקנדנציה רביעית, התקשרו מהזירה הפוליטית העולמית לברכו. בין המברכים נמנה מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי, ראש ממשלת אוסטרליה טוני אבוט, ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי- שבירך אותו בעברית וקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל. בלשכת ראש הממשלה מתקבלות אגרות ברכה ממנהיגים נוספים כמו ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, ראש ממשלת רומניה ויקטור פונטה וראש ממשלת צ'כיה. כאמור, נשיא ארה"ב טרם שוחח עם נתניהו.
 
הציון של מיטשל: