איתות לנתניהו: איילת שקד מהבית היהודי נפגשה היום (שלישי) עם ח"כ משה גפני (יהדות התורה). על הפרק: האפשרות לשתף פעולה במו"מ הקואליציוני מול הליכוד. בפגישה השתתף גם שלום שלמה, חבר צוות המו"מ מטעם הבית היהודי.

יהדות התורה קרובה לסיכום עם צוות המו"מ של הליכוד, זאת בעוד בבית היהודי יש תסכול על התנהלות מולם מאחר ובליכוד לא נענים לדרישותיהם ולא דנים איתם על תיקים ספציפיים. בבית היהודי אמרו לאחרונה שראש הממשלה בנימין נתניהו מורח את הזמן.

בלשכתה של שקד אישרו את דבר הפגישה, אך לא את תוכנה. 

שקד אמרה הבוקר כי ראש הממשלה לא נפגש עם יו"ר הבית היהודי כבר שלושה שבועות. "כך לא מנהלים מו"מ", אמרה. בראיון לגלי צה"ל הוסיפה שקד, כי ישנה התקדמות במגעים בין הצוות הקואליציוני של מפלגתה לבין צוות המשא ומתן של הליכוד, בנושאי חקיקה ובנושאים עקרוניים.

בין השאר דורשת מפלגת הבית היהודי להכניס להסכם הקואליציוני את קידום חוק ההתגברות, שיאפשר לכנסת להפוך ברוב מיוחס, פסק דין של בית המשפט העליון, לבטל חוק של הכנסת. לדבריה גם המפלגות החרדיות תומכות בהצעה.

הבוקר יצאה ח"כ מירי רגב בפייסבוק נגד המפלגות הקטנות בטענה שהן סוחטות את הליכוד ומעוותות את רצון הבוחר. 

 

הגיע הזמן לשנות את שיטת הבחירות. לא יתכן שמפלגות קטנות ובינוניות יסחטו את המפלגות הגדולות ויעוותו את רצון הבוחר.די לסחט...

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Tuesday, April 14, 2015