ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (שישי) את דיוויד קמרון על הניצחון המרשים שלו בבחירות בבריטניה הלילה. נתניהו העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה שלו עם קמרון, ולצידה כתב:  "מזל טוב דיוויד קמרון על הניצחון המרשים ועל קבלת המנדט המחודש מהבוחר. אני מצפה לעבוד איתך למען המטרות המשותפות של שלום ושגשוג". 



על פי תוצאות האמת בבריטניה, המפלגה השמרנית של קמרון זכתה ב-329 מושבים מתוך 650 בפרלמנט הבריטי, מה שמאפשר לקמרון להקים ממשלה ללא צורך בקואליציה. הלייבור זכו ל-235 מושבים בלבד. המפלגה הסקוטית הלאומית, SNP, היא המנצחת הגדולה בבחירות לאחר שהצליחה להכפיל את כוחה כמעט פי 10 - משישה מושבים בלבד ל-56.
 
אד מיליבנד, מנהיגה היהודי של מפלגת הלייבור, המפלגה היריבה של קמרון והשמרנים, הודה בתבוסה הבוקר, ואמר כי הוא "מצטער עמוקות" על "לילה מאכזב וקשה".  הוא הוסיף כי "לא השגנו את התוצאות שרצינו באנגליה, ובסקוטלנד איבדנו מצביעים בגלל גל הלאומיות ששטף את המדינה" 
 
קמרון המנצח היה מאופק, והדגיש כי הוא מקווה להרכיב ממשלה כבר בימים הקרובים, לאחר מה שהוא הגדיר כ"לילה עוצמתי מאוד". הוא הדגיש כי עדיין מוקדם לדעת מה יהיו התוצאות הסופיות, אך אמר כי הוא מקווה למשול בכולם ולקיים את הבטחתו להעביר יותר סמכויות משילות לאזורים השונים. בכך התכוון ככל הנראה לסקוטלנד ולוויילש. 

לאחר מכן צייץ בטוויטר: "אומה אחת, בריטניה אחת - כך אני מקווה למשול אם אהיה בר מזל מספיק להמשיך כראש ממשלה. אשמור על הממלכה מאוחדת".