מליאת הכנסת אישרה לפני זמן קצר בקריאה שלישית, ברוב של 61 מול 59, את התיקון לחוק יסוד: הממשלה, המאפשר לראש הממשלה בנימין נתניהו להגדיל את מספר השרים בממשלה. 

מיד לאחר ההצבעה יחל נתניהו בשיחות עם חברי הכנסת של הליכוד ויודיע להם אילו תפקידים הוא מייעד להם. טרם נקבע אם השבעת הממשלה ה-34 תיערך השבוע או תידחה לשבוע הבא. 

במהלך היום הצביעו חברי הכנסת על עשרות הסתייגויות שהעלתה האופוזיציה. במהלך הישיבה תקף יושב ראש האופוזיציה,  ח"כ יצחק הרצוג, את ראש הממשלה נתניהו ואמר: "בוקר טוב לבנימין נתניהו, ראש ממשלה שבמקום לפתור את הבעיות במדינה מוכר את המדינה ומתכוון לפזר חצי מיליארד שקלים כדי שחברי הכנסת שלו יישארו רגועים. במדינה שחבורה של קיצונים השתלטו על ההגה, ראש הממשלה מנהל גגון של קבוצות לחץ, אחד בורח אחד מנתק את הטלפון וסוחט עוד סגן שר ותקציבים. ראש ממשלה מוכר את המדינה ואנחנו משלמים". 


צילום: דוברות הכנסת 
 
ח"כ אביגדור ליברמן, שהפתיע כשהחליט לא להיכנס לממשלה, התייחס לעניין ואמר:  "אני כמעט מתרגש, סוף סוף אני יכול לעלות לדוכן הנואמים בכנסת ולדבר כאן בלי משמעת קואליציונית ובלי מגבלות התפקיד, פשוט גן עדן אמיתי. רבין אמר פעם שבכל קואליציה יש מעט גועליציה, הבעיה שבקואליציה הזו יש בעיקר גועליציה". 

גם ח"כ יאיר לפיד, שתקף רבות את החוק, שנוגד את החוק שהוא עצמו התעקש להעביר בממשלה הקודמת, לא חסך בביקורת ואמר:  "הבניין הזה יש לו חוש ריח, והוא מרחרח עכשיו באוויר ואומר שעוד לא הוקמה הממשלה ואין שום ריח של חגיגיות באוויר רק ריח של עובש. כבר אנחנו יודעים שהממשלה זו קבוצה של אנשים שלא אוהבים אחד את השני שלא רוצים שהאחר יצליח, שמסתכלים בחשדנות אחד על שני".