ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) לשר ישראל כץ כי יכהן כשר התחבורה ושר המודיעין בממשלה המיועדת וכן יכהן גם כחבר בקבינט המדיני - בטחוני.



ראש הממשלה איחל לשר כץ הצלחה בתפקידיו המיועדים שבהם ימשיך במהפכת הכבישים והרכבות ברחבי הארץ ובמקביל ימלא את תפקידי השר למודיעין וחבר הקבינט אל מול האתגרים הרבים הניצבים בפני ישראל בזירה המדינית-ביטחונית. 



נתניהו החל הערב, לאחר העברת התיקון לחוק יסוד: הממשלה המאפשר את הגדלת מספר השרים בממשלה, בשיחות עם חברי הליכוד בהם הוא מודיע להם אילו תפקידים הוא מייעד להם. מוקש אחד העומד בפני ראש הממשלה הוא איזה תפקיד יקבל שר הפנים גלעד ארדן. ארדן מעוניין לקבל את התיק לביטחון פנים, שנותן מקום בקבינט המדיני-ביטחוני בנוסף לתיק הפנים המקוצץ. 
 

נכון לעכשיו, נתניהו לא מסכים לתת למספר 2 בליכוד, שנחשב למקורבו, שני תיקים וארדן שוקל את צעדיו. גורמים בליכוד אמרו כי ארדן עשה הכל בשביל נתניהו בתקופת הבחירות ונשכב בשבילו על הגדר וכי כעת הוא מעוניין להתקדם לתיק בכיר יותר.



בתוך כך, ח"כ מירי רגב, המיועדת להתמנות לשרה, ממתינה לפגישתה עם ראש הממשלה והיא עושה זאת בכותל המערבי: "במקופם לשבת במשרד ולחכות לקריאתו של ראש הממשלה במתח... כיף לשבת פה, אווירה נהדרת".



 

ממתינים, ד״ש מהכותל

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Wednesday, May 13, 2015