הישיבה הראשונה של הממשלה ה-34 נערכה הלילה (חמישי) בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנסת. בפתח הישיבה, שנערכה מיד לאחר הצבעת האמון בכנסת, אמר נתניהו כי הוא עדיין נרגש מהמעמד, למרות כל התלאות. 



"מהרגע הזה אנחנו חייבים לשים את המחלוקות מחוץ לחדר לזה ולהתרכז בעשיית טוב למען אזרחי ישראל - כל אזרחי ישראל", אמר ראש הממשלה.

נתניהו הוסיף כי הממשלה תפעל בנחישות, באחריות ובתקיפות מול הניסיונות לאתגר את גבולותינו ואת ביטחוננו גם מקרוב וגם מרחוק. "יידעו כל אויבי ישראל שמול כל האיומים המופנים נגדנו, יש לנו קווים אדומים - זאת הייתה המדיניות שלנו בממשלות הקודמות, זו המדיניות שלנו גם בממשלה הנוכחית", אמר. 

ראש הממשלה התייחס לתהליך המדיני ואמר: "אנחנו נמשיך במאמץ לקדם הסדר מדיני תוך עמידה על האינטרסים החיוניים לביטחונם של אזרחי ישראל. במקביל ואולי בסיוע לזה, אנחנו ננסה לממש את ההזדמנויות של התפתחויות אזוריות וצירי פעולה חדשים במדינות המתונות והאחראיות שמסביבנו". 

לגבי הנושא הכלכלי-חברתי, אמר ראש הממשלה: "אנחנו נפעל לשיפור רווחת החיים, בדגש על הורדת יוקר המחייה ויוקר מחירי הדיור בפרט, אנחנו נפעל להמשך צמצום הפערים בחברה הישראלית, נמשיך לחבר את הנגב והגליל למרכז ונחזק את התעסוקה שם ובכל הארץ". 

נתניהו התייחס בדבריו גם למחאת יוצאי אתיופיה: "אנחנו קשובים לזעקה שעולה מאחינו העולים מאתיופיה ובני משפחותיהם ואנחנו נקים ועדת שרים מיוחדת לטיפול מתמיד בבעיה הזאת בשבוע הבא, בראשותי. אנחנו מחויבים לפעול לטובת כלל אזרחי ישראל ואנחנו נעשה את כל מה שאפשר כדי להצדיק את האמון שהעם נתן בנו".