בליכוד מתכננים למנות את ח"כ ז'קי לוי לתפקיד סגן שר השיכון ואת ח"כ ירון מזוז לתפקיד סגן שר התשתיות והאנרגיה.
אם ח"כ לוי ימונה לתפקיד, מבחינתו יהיה זה משום סגירת מעגל שכן אביו, השר לשעבר דוד לוי, החל את הקריירה הממשלתית שלו כשמונה בממשלת בגין, ב-15 בינואר 1979 לשר הבינוי והשיכון, בנוסף לשר הקליטה. מלשכתו של ח"כ ז'קי לוי נמסר כי "אכן מדובר על כך שח"כ לוי ימונה לסגן שר השיכון אך טרם הוחלט על כך רשמית".


דוד לוי עם ילדיו ח"כ אורלי וז'קי לוי 
 
בהצעה שגובשה בסביבתו של ראש הממשלה, ושתובא ביום שני בשבוע הבא לסיעת הליכוד בכנסת, מוצע עוד כי ח"כ דוד ביטן ימונה ליו"ר ועדת הכנסת למשך שנה, ולאחר מכן יתמנה לסגן שר התחבורה. לאחר שנה יתמנה ח"כ יואב קיש ליו"ר ועדת הכנסת במקומו של ביטן. 

בחבילת התפקידים המוצעת נקבע עוד כי ח"כ דוד אמסלם יתמנה ליו"ר ועדת הפנים, ח"כ אברהם נגוסה ליו"ר ועדת הקליטה, ח"כ מיקי זוהר יהיה מרכז ועדת הכספים מטעם הקואליציה, ח"כ נאוה בוקר תתמנה למ"מ יו"ר ועדת הפנים וח"כ נורית קורן תתמנה לסגנית יו"ר הכנסת ברוטציה למשך שנה. 
אם המינויים אכן יצאו לפועל יכהנו בממשלת נתניהו הרביעית 10 סגני שרים: ציפי חוטובלי סגנית שר החוץ. איוב קרא סגן שר במשרד לשיתוף פעולה אזורי, אלי בן דהן סגן שר הביטחון. איציק כהן סגן שר במשרד האוצ, משולם נהרי סגן שר, יעקב ליצמן סגן שר הבריאות, ומאיר פרוש סגן שר. כמו כן מתוכנן מינוי נוסף של סגן שר מטעם מפלגת כולנו.
בעקבות דחיית החוק המגביל את מספר השרים ל-18 ואת מספר סגני השרים ל-4 בלבד לכנסת ה-21, יכול נתניהו למנות שרים וסגני שרים ללא הגבלה.