יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ממשיך במלחמתו הפוליטית בראש הממשלה בנימין נתניהו וכמו בכל שבוע בזמן האחרון, בחר לתקוף אותו בצורה חזיתית על פועלו מאז הרכבת הממשלה.



ליברמן, אשר דיבר בפתח בישיבת סיעת "ישראל ביתנו", דיבר בעקבות התבטאות ואמר: "שמעתי אתמול שראש הממשלה נתניהו התייחס לישראל ביתנו ולפי קביעתו שלו, מצביעי ישראל ביתנו היו יודעים שלא נצטרף לקואליציה גם  אחוז אחד לא היה מצביע עבורנו בבחירות. הוא כנראה שכח את הסיבה העיקרית למה ישראל ביתנו לא הצטרפה לממשלת נתניהו הרביעית".



"הסיבה המרכזית היא שנתניהו נטש מזמן את המחנה הלאומי את הימין. הוא לא שייך למחנה הלאומי. הוא לא שייך לימין ולא שייך לשמאל. מי שלא הסכים להכניס לקווי היסוד של הממשלה הנוכחית את מיגור שלטון החמאס ועונש המוות למחבלים, לא הסכים להכניס גם בניה בשכונות יהודיות בירושלים ובגושי התיישבות. הוא נותן יד לפגיעה בשוויון בנטל, הוא לא שייך למחנה הלאומי. נתניהו הוא זה שהעביר את ההתנתקות בהצבעתו בכנסת, נתן יד לגירוש היהודים מגוש קטיף וכמובן נתניהו זה שלפני הבחירות הקפיא את העברת הכסף לרשות הפלסטינית ומיד לאחר הבחירות הפשיר את הכספים".



"ביום הבחירות הוא צעק 'המוני ערבים נוהרים על אוטובוסים לקלפיות' ומיד לאחר הבחירות התנצל בפני אותם  ערבים. לכן נתניהו לא שייך לשמאל או לימין. הוא מיסטר זיג-זג אלטימטיבי. אלוף העולם בזיגזג". ליברמן גייס גם את "מאוכזבי נתניהו" מהשבוע האחרון ואמר: "אין לנו שום בעיה עם הליכוד, אלא עם נתניהו, כמו שיש לבני בגין, ניר ברקת ויובל שטייניץ. 


לאחר מכן, התפנה ליברמן "לסגור חשבון" עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ואמר: "גם באופוזיציה נתמוך במינוי זאב אלקין לשר לענייני ירושלים, אם יובא למליאה כי מזמן אמרנו שברקת לא מנהל את העיר ולא מפתח אותה, אלא עוסק רק ביחסי ציבור על חשבון תושבי ירושלים לכן אנו נוטים לתמוך במינוי אלקין לשר לענייני ירושלים". כזכור, בבחירות האחרונות בירושלים תמך ליברמן במשה ליאון לראשות העירייה, אך האחרון נחל הפסד לראש העירייה המכהן.

לאחר מכן סיכם ואמר: "יש לי עוד כמה חידושים לראש הממשלה. יותר מ-80 אחוז מאלו שהצביעו עבור ישראל ביתנו בבחירות האחרונות תומכים בהחלטה שלנו שלא להצטרף לממשלתו. ראש הממשלה גם ידוע כחובב סקרים. לכן אני מציע לו לעשות סקר יותר מעמיק ורחב בו היה נוכח שגם שמונים אחוז מאלו שהצביעו, יוצאי חבר העמים, עבור ליכוד בבחירות האחרונות, לו היו נערכים בחירות היום, היו מצביעים עבור ישראל ביתנו".

"אני מניח שהוא קורא אתרי אינטרנט ברוסית. היו שם סקרים מרתקים. לכן אנו בהחלט פעלנו נכון. קיבלנו החלטה נכונה ואני מציע לכולם, גם לראש הממשלה להיות צמודים לעובדות ולא להגיד דברים חסרי בסיס".