ח"כ אורן חזן, התייחס הערב (שני) לתפקיד החדש שקיבל כסגן יו"ר הכנסת החדש. לראשונה הוא הגיב לדיווחים אודות לחצים שהפעיל על ראש הממשלה בכדי להיבחר ושלל אותם. 



בפתח דבריו אמר כי "בימים האחרונים, בעת חלוקת התפקידים שתקתי. את שתיקתי היו שניצלו בין חבריי לסיעה בכנסת, כדי לייצר דם רע כנגדי, באמצעות העברת מסרים כביכול בשמי. כעת הסתיימה החגיגה והגיעה העת לשים דברים על דיוקם". 



חזן נבחר לא רק לסגנו של יו"ר הכנסת, אלא גם קיבל חברות בחמש ועדות שונות: חברות בוועדת החוץ והביטחון היוקרתית, בוועדת הכספים, בוועדת הכנסת ובוועדה לביקורת המדינה. כמו כן, יהיה גם חבר בוועדת הרפורמות שתוקם על פי דרישתו של האוצר, משה כחלון.



בדבריו הוא התייחס לתפקידים שקיבל ואמר: "האמת היא שאינני מרגיש כי ניצחתי או זכיתי. את אשר רציתי, התפקיד בו יכולתי לתרום למדינת ישראל ולהסברה העולמית שלה, לא קיבלתי, ואני תקווה כי בבוא היום אקבל. למען הסדר הטוב, את ההצעה לתפקיד סגן יו"ר הכנסת קיבלתי מיד בהתחלה ואת התפקיד בו חפצתי, מרכז ועדת הכספים לא קיבלתי".


סגן יו"ר הכנסת החדש הסביר את הסיבות לשיבוצו: "צריכים מישהו צעיר וחרוץ, ח"כ לוחמני ואכפתי שיספיק להיות בכל הוועדות יחד. זאת מאחר וחבריי לממשלה וסגני השרים לא יכולים להיות חברי ועדות, אזי נוצרה מצוקה הפוכה ולכן הטילו עלי, הבנימין שבחבורה, אחריות רבה ועבודה רבה להיות חבר במספר ועדות".

חזן הבטיח שלא לאכזב את הציבור ואמר כי יעבוד קשה מאד עבור אזרחי מדינת ישראל וחבריי לתנועת הליכוד: "מבטיח כי ממשלתו של בנימין נתניהו תשרת אתכם באופן המיטבי".

בסיום דבריו הוא הדגיש כי "כל הדיבורים על לחצים, איומים וכדומה על ראש הממשלה לא היו ולא נבראו. כל השיחות שלי עם ראש הממשלה היו חבריות , ברוח טובה ובהבנה, וכך יהיה גם בעתיד. למרות שלא קיבלתי לא שר, לא שררה ולא מרכז ועדת הכספים".