ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (חמישי) על החלטת הנהלת אורנג' העולמית, לסיים את ההתקשרות עם חברת פרטנר בישראל ואמר:  "המחזה האבסורדי, שבו הדמוקרטיה שומרת זכויות האדם, מדינת ישראל, מתגוננת מפני מטחי טילים ומנהרות טרור ואז סופגת גינויים אוטומטיים וניסיונות חרם  - לא יסולח". 



במהלך טקס בטקס האזכרה השנתי לחללי אוניית הנשק של האצ"ל אלטלנה, נתניהו אף קרא לממשלת צרפת "להתנער פומבית מהאמירה האומללה ומהפעולה האומללה, של חברה שנמצאת בבעלות חלקית של ממשלת צרפת".



"במקביל אני קורא לטובים בידידנו לומר בקול רם, ברור וצלול – שהם מתנגדים לכל סוג של חרם על מדינת היהודים מבלי להתנות התנגדות זאת בדבר" הוסיף ראש הממשלה.



ריבלין: "זהו מסע של דה לגיטימציה למדינת ישראל"


נשיא המדינה ראובן ריבלין כינה בטקס את ההחלטה "מסע של דה לגיטימציה למדינת ישראל", והוסיף כי ""רק אתמול התמודדה מדינת ישראל  עם מתקפות של גורמים אנטישמיים  ואנטי-ישראלים, שבוחרים לעשות  מסע של דה לגיטמציה למדינת ישראל, ועם ירי תלול מסלול, מרצועת עזה. את המאבקים האלו עלינו להילחם יחד, מימין ומשמאל". 



גם הנשיא הדגיש כי הוא מצפה ממשלת צרפת להגיב על ההכרזה של מנכ"ל אורנג': "באפן מטריד, טרם שמעתי גינויים של ראשי המדינה בצרפת לדברים, שהשמיע מנכ"ל פראנס טלקום. אני מצפה שקולם ישמע, כאן, בישראל, ובקהיר. במקביל, ראינו כולנו, איך הטרור מעזה ממשיך לפגוע ולאים על חיי אזרחינו. גם בעזה לא נתן לאף אחד להסתתר, תחת הטענה ש'אין רבון".